Álláshirdetés fedett fel új információkat a BioShock 4-ről
A VGC értesülései szerint a következő BioShock-játékot fejlesztő Cloud Chamber nagyban utalt arra néhány feladott álláshirdetéssel, hogy milyen is lesz az ikonikus sorozat következő felvonása. Ennek értelmében beigazolódni látszik az a korábbi állítás is, mely szerint a játék immáron teljesen nyílt világú lesz.
A fejlesztők többek között egy olyan vezető írót keresnek, aki képes lehet újra életet lehelni a sorozatba olyan módon, hogy az a keményvonalas rajongóknak is megfeleljen. Olyasvalakit képzelnek el a pozícióra, aki majd „karakterközpontú történeteket ír egy nyílt világ számára”.
Korábban már az is kiderült, hogy a fejlesztők nem Rapture vagy Columbia világában képzelik el a következő részt, hanem egy teljesen új, eddig sosem látott helyszínt szeretnének megalkotni. Jó hír lehet sokak számára, hogy az eredeti BioShock, valamint a BioShock Infinite művészeti rendezője, Scott Sinclair is részt vesz a projekt megvalósulásában.
A jelenlegi hirdetésekből kiderült információk alapján a játék egy AAA minőségű, történetközpontú FPS-nek készül, amelyben a mesterséges intelligenciára rendkívüli figyelmet fordítanak majd, hiszen ez több helyen is felbukkan az állások között. Valamint egészen biztosan szerepelni fog a játékban „városi tömeg”, melyet szintén említenek a szövegekben.
Ah Bioshock 3 😃
Az infinite az csak egy valami de nem bioshock 😆
az infinite tökéletes folytatás volt, a két dlc pedig tökéletes lezárás
de ja nemtudom nekem az infinite annyira nem tetszett
és a 4 re gondoltam h az az igazi 3 😆
A levegőben lévő város tényleg nagyon érdekes volt, de fél óra után már semmit nem adott a játékhoz azon kívül, hogy néha lehetett/kellett a sineken utazni. Nem számított a történetben, és nem adott az atmoszférához (főleg hogy a játék fele épületek belül zajlik). Az első (és a második) részben elejétől a végéig számított a helyszín mind a történetben, mind az atmoszférában. Lehet hogy nem a helyszín volt a lényeg, de fontos szerepe volt a játékban.
A történet folyamatosan ki rúgta maga alól a saját lábát. Folyamatosan nyomja a játékos arcába a végtelen alternatív világokat és a szabályait, csak hogy utólag saját maga figyelmen kívül hagyja azokat.
A plasmidok az első két részben a történet részei voltak, és a karakterekre is kihatással volt. Infinite-ben a vigorok csak úgy vannak, és pár speckó ellenfél kivételével senkit sem érdekel a létezésük. Ismét, lehet nem ez volt a lényeg, de fontos szerepe volt a játékban.
Az első két részben sokkal érdekesebbek voltak a fegyverek, ez itt elveszett, cserébe csak kettő lehet a játékosnál, hogy még inkább egy generic shooter érzését adja vissza, hogy lőszert is nehezebben találj, és hogy a fejlesztések is kevesebbet érjenek. Ismét, lehet nem ez volt a lényeg, de fontos szerepe volt a játékban.
A 2017-es Prey-nek több köze volt az eredeti Bioshock duóhoz.
Én imádom mindkét részt ,de örülök hogy a másodiknál felmentünk Columbiába, jó volt ez az abszolút elütés a két világ között látványban. nem szeretem az olyan folytatásokat ahol semmi újítás nincs ,vagy kisajtolnak egy történetet
milyen inkonzisztenciát vélsz felfedezni a történetben? időutazás/párhuzamos világok => paradoxok vannak ,de ezt felróni szerintem felesleges
Semmi bajom azzal ha valami újít, sőt kifejezetten imádom a jóra sikerült spin offokat, amik tovább bővítik az adott cím/franchise univerzumát. Ezt a címet is pont emiatt vártam nagyon anno, még a gyűjtői verziót is előrendeltem a Songbird szoborral (egyetlen vétel amit a mai napig bánok). Ezzel szemben az eredetihez semmit nem adott, csak felhasználta a címét és két teljesen felesleges jelenetben megemlíti. Még önmagában is egy max 5/10-es élményt adott a számomra.
Chen Lin elveszti a józen eszét, amit a játék annyival magyaráz meg, hogy egy másik valóságban meghalt. Ez alapján mindenkinek meg kéne őrülnie, mivel legalább egy másik valóságban mindenki meghalt. Azokban a ritka esetekben is amikor a játék reagál ehhez hasonló inkonzisztenciákra, csak annyit mond "mert így van és kész".
Booker szándékosan idióta az elején, csak hogy elindítsa az egyértelmű, sablon konfliktust, Elizabeth pedig az egész addigi életéig tartó (~19 év) fogság után ~10 perccel már ismeretlen emberekkel együtt ropja a legnagyobb nyílvánosság közepén.
Én a régi részeket jobban szerettem, mint az Infinite-t. De ugye nem lehet a végtelenségi azt az irányt követni...
A jól bevált dolgokat tartsák meg elsősorban, vagy emeljék azokat új szintre. Az új elemeket meg ne sietve alkossák meg.
Spoiler!
Feltéve, ha jó lesz a víz relatív fizikája, és az AI sem lesz cső hülye.
Következésképpen, gond nélkül elvégzi a napi feladatait... 😂
Majd elfelejtettem, a delfinszállító kamion vezethetősége is nagyon fontos, sőt ha nem tudod kilőni a kerekeit, akkor csapnivaló lesz az egész úgy ahogy van. 😃