A Watch Dogs 2 nem tartalmazza majd a jellegzetes tornyokat

Szerző: xoki | 2016. June 22. | hír | 4 hozzászólás

Azoknak, akik már játszottak Ubisoft címekkel, nem kell bemutatni az új játékaikra jellemző, a térkép további részének felfedezésére, valamint új küldetések feloldására szolgáló toronyra mászkálós funkciót. Az Assassin’s Creedben a tornyokra felmászva új küldetéseket fedezhetünk fel. A Far Cry szintén tartalmaz tornyokat, amelyek szintén új küldetéseket tesznek elérhetővé. Aztán ott van a Watch Dogs első része és tornyai, amelyek meglepő módon szintén új küldetések felfedezésére szolgál. A Watch Dogs 2 viszont más lesz ezen a téren.

„Ez nem olyan játék, ahol a térképet megnyitva minden ott van. Nincsenek tornyok. Egyszerűen csak felfedezed a játék világát. – mondta Jonathan Morin, kreatív igazgató.

Ráadásul nem lesz a történet módhoz kötve a játékbeli haladás sem. Követőket kell szereznünk, hogy tovább haladjuk. Eleinte csak néhányan lesznek, és rá fogunk jönni, hogy bizony több kell a következő célunk eléréséhez.

Watch Dogs 2
Watch Dogs 2
Watch Dogs 2
Megjelenés: 2016. November 29. (PC)
Műfaj: Akció, Kaland
Fejlesztő: Ubisoft Montreal
Hozzászólások: 4
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Omis avatar
nem baj ki bírjuk a tornyok nélkül😃
0
0
0
0
sudosu avatar
Jé, egy Ubisoft játék ami próbál minimális különbséget mutatni mint a többi 😃
De ez nem hiszem hogy elég lenne ahhoz, hogy jó játék legyen a Watch Dogs második része. Minden esetre hátha tanultak a hibáikból és egy egészen tűrhető játékot fognak csinálni. Egy próbát mindenképp fogok vele tenni.

Remélhetőleg játékmechanikába el fogja érni legalább a Mafia 1 szintjét 😆, már nincsenek ezzel kapcsolatban nagy igényeim az első rész után.
0
0
0
0
no avatar
Legalább el mernek szakadni egy végletekig elkoptatott játékelemüktől. Azért kíváncsi leszek, hogy mit fognak még megvalósítani a Watch Dogs 2-ben.
0
0
0
0


Elfelejtett jelszóRegisztráció