A Watch Dogs 2 nem tartalmazza majd a jellegzetes tornyokat
Azoknak, akik már játszottak Ubisoft címekkel, nem kell bemutatni az új játékaikra jellemző, a térkép további részének felfedezésére, valamint új küldetések feloldására szolgáló toronyra mászkálós funkciót. Az Assassin’s Creedben a tornyokra felmászva új küldetéseket fedezhetünk fel. A Far Cry szintén tartalmaz tornyokat, amelyek szintén új küldetéseket tesznek elérhetővé. Aztán ott van a Watch Dogs első része és tornyai, amelyek meglepő módon szintén új küldetések felfedezésére szolgál. A Watch Dogs 2 viszont más lesz ezen a téren.
„Ez nem olyan játék, ahol a térképet megnyitva minden ott van. Nincsenek tornyok. Egyszerűen csak felfedezed a játék világát. – mondta Jonathan Morin, kreatív igazgató.
Ráadásul nem lesz a történet módhoz kötve a játékbeli haladás sem. Követőket kell szereznünk, hogy tovább haladjuk. Eleinte csak néhányan lesznek, és rá fogunk jönni, hogy bizony több kell a következő célunk eléréséhez.
Műfaj: Akció, Kaland
Fejlesztő: Ubisoft Montreal
De ez nem hiszem hogy elég lenne ahhoz, hogy jó játék legyen a Watch Dogs második része. Minden esetre hátha tanultak a hibáikból és egy egészen tűrhető játékot fognak csinálni. Egy próbát mindenképp fogok vele tenni.
Remélhetőleg játékmechanikába el fogja érni legalább a Mafia 1 szintjét 😆, már nincsenek ezzel kapcsolatban nagy igényeim az első rész után.