A Ubisoft megakadályozná a termékkulcsaik újbóli eladását
A Ubisoft összefogott a Genba Digitallal, hogy megváltoztassa eladási módszereit az olyan különálló oldalak esetében, mint amilyen a Fanatical vagy a Games Republic.
Az új folyamat a „silent key activation” nevet kapta, amely automatikusan aktiválja a játékokat a Steamen vagy a Uplay-en, vagyis nem egy termékkulcs birtokába juttatja a vásárlókat. Mostantól a Ubisoft csak olyan oldalakon fogja árulni a játékait, amelyek alkalmazni fogják ezt a funkciót.
Eddig a kiadó egy csomó kulcsot adott az ilyen oldalaknak, amelyeket aztán a vásárlók bárkinek odaadhattak, illetve saját maguk is áruba bocsáthattak, de ez most megváltozik. A Genba Digital vezérigazgatója, Matt Murphy nagy vonalakban el is mesélte, hogyan működik majd mindez. Ha például valaki a Fanatical oldaláról vásárol egy Ubisoft terméket, akkor fizetéskor a Uplay fiókunk adatait kell majd megadnunk, illetve ha nincs, akkor készíteni kell egyet. Ezt követően a játék automatikusan aktiválódik a Uplay fiókunkban. Ez azt jelenti, hogy sem a Fanatical, sem a vásárló nem kap kulcsot.
Matt Murphy szerint egy éven belül szinte mindegyik nagyobb kiadó átvált majd erre a módszerre. A Genba Digital jelenleg tíz kiskereskedéssel dolgozik együtt ennek bevezetése érdekében, ráadásul egy másik nagyobb kiadóval szintén egy hasonló kulcs nélküli rendszeren dolgoznak. Ennek a rendszernek a célja nem más, mint a kulcsok illegális oldalakon történő eladásának megszüntetése.
Az addig rendben (nincs rendben, de beletörődtem...), hogy hiába steam-en vettem egy játékot, elindul adott esetben az uplay is, ha meg nincs termékkulcs, akkor főleg, hiszen az uplay fiók aktiválja a játékot.
Csakhogy itt egy ékes példa arra, hogy hol van a hiba a rendszerben:
Megvettem az Anno1800-at steam-en. A megjelenés napján a kiadó levette a steam-ről, de minden indulásnál indul a steam és az uplay is, ami fogadjuk el, hogy rendben van. Csakhogy mivel máshol nem lehet, megvettem az uplay-en a "Deluxe Pack"-ot, ami elvileg tartalmaz +zenét és art bookot is. Na ez az, aminek elvileg a játék könyvtárában kéne lenni, csakhogy nincs mivel a játék steam-es és nem uplay-es. Szóval ezzel kellene valamit kezdeniük, de sürgősen, ha már ennyire az uolay-hez kötik a játékaikat.
Az Ubi valamikor nagyon megváltoztatta a hozzáállását a kérdésben. Elkezdték felpakolni a játékaikat a steamre, uplayt megtartva. Érdekes megoldás, de alapjátékoknál rendben üzemelt, még ha mindkét klienst is indította.
Megjelentek a dlc gondok.
Most elkezdte leszedni a játékait Steamről.
Persze mondhatjuk, hogy "rosszul optimalizált", hiszen az én gépemen sem fut 4K-ban 60 fps-el ultrán, csak 1080p-ben betonstabil 30fps-el high-on. 😜
Erről ennyit
Enniy a 1060 ból is kijön ha megfelelő videót keresgélsz...
A Driver SF-el nem tudom most hogy állnak, viszont a Steames változat 5 másodpercenként beakad konfigurációtól függetlenül. A tört verzió esetében csak annyi a gond, hogy ha nincs 4 szál, akkor üldözésnél elkezdhet dropolni a játék.
A régi Far Cry-al nem volt gond, csak az meg pont szerencsétlenül a 6-os Geforce széria megjelenése előtt jelent meg, aztán kapásból kell is a patch ha FX utáni kártyát birtokol az ember.
Már több tucat játékot vettem ezekről a weboldalakról és mindig megkaptam a kulcsot
Ryzen 5 1600 x, radeon RX 580 4GB, 16 GB RAM
Ryzen 5 1600x, radeon rx 580 4gb, 16 gb ram
Olvastam több helyen is, h voszonylag jó pc vel nem tudja kihozni a 60 fpst.
Ma meg már ahogy nézegettem az árakat belese mernék kezdeni mert annyit egyszerűen nem ér. És itt 60 fps magas beállításra alkalmas konfigra gondoltam.
220 ezer forintból ne akarj olyan gépet kihozni amin 60+ FPS -sel mennek új játékok 1080p -ben, magas beállításokkal.
hát ezzel jól ki van segítve szegény az 1600X + Radeon 580 kombójával 😂😂😂😆😆
Az Intel tudása megállt a 9900knál, és számos forrás szerint nem is lesz jelentős előrelépés vagy 2020-ig (10nm). Szerintem reális, hogy az új AMD procik jobbak lesznek minden szempontból a mostani Intel felhozatalnál, szóval inkább arra várok. 15% IPC növekedésről pletykálnak az interneten, meg 4.5 ghz körüli órajelekről. Ha ennek csak a fele igaz, az már egy 9900k. Meglátjuk.
Többek között ezért is kell beszüntetni, ahogyan a warezt is.
Lehet hogy warezból nem kapnak egy petákot sem a cégek, de egy lopott kártyával történő vásárlás még külön költséggel is jár nekik, ami még rosszabb. Az ilyen oldalak pedig nagyon szívesen adnak platformot az ilyen tevékenységeknek.
Itt most egyet értek enslaved-el.
Ilyen helyekről maximum olyan dlct vennék, ami Steamen nem elérhető, pl. Resident Evil 2-nél az előrendelői DLC-ket meg lehet vásárolni ezeken az oldalakon külön is hálisten.
,,Ennek a rendszernek a célja nem más, mint a kulcsok illegális oldalakon történő eladásának megszüntetése."
Kinguin stb ezek legálisan működő vállalkozások,nem illegális oldalak.CSGO Skinekre valóban vannak illegális oldalak,szerintem ilyesmikre gondolnak.Nyilván vannak oldalak ahhol a Cd kulcsok nagy részét lopott hitelkártyával veszik,amikről mi beszélünk nem ez a kategória.Másrészt árva szót nem ejtenek arról hogy Oroszoknak stb országoknak szánt CD kulcsok miért kötnek ki más piacokon.
Zavarná Ubisoftot egyszerűen régió lockot tenne rá,és nem tudnád beaktiválni,vannak is ilyen CD kulcsok fel van tüntetve: Oroszorszogba/Afrikába stb tudod beaktiválni,máshol nem.Semmiből nem állna minden forgalomba hozott CD kulcsra rátenni.
Nyilván elszabadulna a torrentezés ezért nem teszik.Kiadók fejlesztők így is bőven nyereségesek,nincs is azzal semmi gond ha valaki keresni akar a munkájával.Csak ne csináljunk úgy mintha holnapután éhen halnának.
CD kulcsos oldalak bele van kalkulálva az üzleti modeljükbe,és igy is nyereségesek.Hol itt a probléma???
Indie fejlesztők:Indie játékok jelentős része kalap trágya,azért veszteséges.Érdekes a sikeres Indie játékok ugyanúgy nyereseségesek mint a jó AAA cimek,és a gagyi AAA cimek ugyanúgy veszteségesek, mint a gagyi Indie cimek.Felvetést se értem,Indie játékok értékesitése ugyan azokon a platformokon zajlik mint az AAA játékoké.Ha már Indie játékok:
Indie cimek jelentős részébe alapvető problémák vannak pl. darabos animációk,vacak optimalizáltság miatt folyamatosan micro laggok,nem létező fizika,. alapvető dolgok nincsenek megcsinálva.Ilyen játék persze hogy nem termel proftot
PatkosXX: Olyan eladóktól kell vásárolni akinek sok + értékelése van(min 1000),akkor szinte nulla az esélye a visszavonásnak.Vagy ott az 1 Eurós biztositás,ahhol az oldal ilyen esetbe küld másik kulcsot,vagy ha ez valamiért nem lehetséges vissza utalja a pénzt.Még így is jelentősen olcsóbban meguszód a dolgot mint a Steamen.Persze nagy leárazásokkor érdemes vásárolni(Summer sale,Winter sale stb) Steames leértékeléshez képest is jelentősen olcsóbb a kulcsok.
Ha valami nem akciós Steamen/Uplayen/Originen stb általába a CD kulcs oldalakon is ugyanannyiba kerülnek.
Szvsz mindenki ott vásárol ahol jónak látja,felesleges ítélkezni azok felett akik nem Steamen vásárolnak...
Közel sem arról van szó hogy ezen múlna egy indie játék sikere. Az említett hibák pedig nem indie exklúzívak, nem egy akár mai tripüléj szutyokra is rá lehetne aggatni őket, és amúgy sincs köze a témához.
Minőségtől és hírnévtől függetlenül probléma szokott lenni, ajánlom hogy nézz utána, ami egyébként sem ártana ha már hozzászólsz a témához. Csak hogy egy példát is adjak, nem mellesleg egy nagyon sikeres és ismert indie címmel kapcsolatban:
[LINK]
Csak egy a sok eset közül.
Ha az illegális oldal valóban nem is a helyes megnevezés (teszem hozzá hogy ezt a warezról is el lehet mondani, mégis egyértelmű, még annak is aki használja, hogy nem egy "kóser" dolog), de pontosan azokról az oldalakról van szó amiket te említettél. Nem hivatalos viszont eladók, kulcsok nélkül nem tudnának mit eladni, és ennek mondania kéne valamit. Tudtommal az Ubisoft nem árul csgo skineket, közel sem erről van.