A Tencent felvásárolta a Back 4 Blood fejlesztőstúdióját
A Tencent az elmúlt évek során folyamatosan bővült: új stúdiókat vásárolt fel és számos stratégiai befektetéshez folyamadott. A vállalat legfrissebb ilyen jellegű döntése a Turtle Rock Studios felvásárlása volt.
A Turtle Rock Studios a Left 4 Deaddel szerzett hírnevet magának, de az IP-t később eladta a Valve-nek. A stúdió ezért más projektekre irányította a figyelmét, mint például az októberben megjelent Back 4 Blood.
Mostantól a Turtle Rock Studios nem független stúdióként tevékenykedik majd tovább, mivel a Tencent részévé válik. Az új tulajdonos alatt szintén a két társalapító, Phil Robb és Chris Ashton maradnak vezetői pozícióban. A felvásárlás nem lesz hatással a jelenlegi projektekre, tehát a Back 4 Blood fejlesztésére sem.
A Tencent korábban olyan stúdiók birtokába jutott, mint a Riot Games, Funcom és Sharkmob, miközben Epic Games, Dontnod Entertainment, Supercell, Grinding Gear Games, Remedy Entertainment részvényes is, de néhány nagyobb kiadónál is rendelkezik minimális részesedéssel, mint például a Ubisoft, az Activision Blizzard és a Paradox Interactive.
Műfaj: Akció, Kaland, FPS
Fejlesztő: Turtle Rock Studios
Máshogy kérdezem: miért jobb hogy kína felvárásol minden céget a világon minthogy minden cég a saját országához tartozna?
Ezt fejtsd ki kérlek bővebben, hogy mire gondolsz ebben a nagy multikulti cégvilágban.
Amúgy meg van sok jó kínai játék is, és nekem személy szerint már elegem van a nagy, amerika így meg úgy kultuszból. Minden amcsi egy....
Hát lehet hogy jobb lenne ha minden cég saját országhoz tartozna, de ahogy palanova is írta, a "multikulti cégvilág" miatt ez aligha lehet kivitelezhető. Különben is, láttuk hogy egy EA és társaik mit művelnek a felvásárolt stúdiókkal.
Warlordcommander
32
48 perce | 2021. 12. 21. 08:29:03
@King Gizzard: Az oké hogy kína cenzúráz, de azt csak a saját határain belül.
Amúgy meg van sok jó kínai játék is, és nekem személy szerint már elegem van a nagy, amerika így meg úgy kultuszból. Minden amcsi egy....
Hát lehet hogy jobb lenne ha minden cég saját országhoz tartozna, de ahogy palanova is írta, a "multikulti cégvilág" miatt ez aligha lehet kivitelezhető. Különben is, láttuk hogy egy EA és társaik mit művelnek a felvásárolt stúdiókkal.
Láttuk mi történik, ha "csak határain belül" cenzúráz egy ország 1986-ban.
Láttuk mi történik, ha "csak határain belül" cenzúráz egy ország 2019-ben.
Nem, nem oké hogy akármelyik ország is cenzúráz. Akár földrajzi határain belül, akár azon kívül.
Van létjoga bizonyos cenzúrának, de a mindennapokban nincs helye.
---
A kiadó EA helyett ma már "divatosabb" az Activision kifejezést használni :( Igen az EA többet és látványosabban nyírt ki, mint az Activision, de pl a bioware esetén maguknak köszönhetik hogy oda jutottak ahová, és ezzel nem felmentem az EA-t.
A cikkre csak annyi a reakcióm hogy nagyon helyes, mert ők legalább nem záratják be.