A széria második legjobb rajtját produkálta az Assassin's Creed Shadows

Az Assassin's Creed Shadows kulcsfontosságú cím a Ubisoft számára, ugyanis a játék sikere még legalább néhány évre bebiztosíthatja a kiadó jövőjét. Szerencsére úgy tűnik, hogy a megjelenés előtti negatív visszhang ellenére is remek rajtot produkált a francia kiadó legújabb AC-játéka.
A The Game Business iparági elemző X-en fedte fel, hogy „Az Assassin's Creed Shadows a második legnagyobb Assassin's Creed megjelenés a történelemben (a 2020-as Assassin's Creed Valhalla után)”.
Christopher Dring állítása szerint az AC: Shadows az év eddigi legjobb rajtját produkálta az Egyesült Királyságban, ami a fizikai játékeladásokat illeti. A VGC pedig megerősítette, hogy a játék minden idők legjobb első napos megjelenését érte el a PlayStation digitális áruházában. Az új kaland PC-n is kimagaslóan teljesített: a játékosok 27%-a szerezte be ezen a platformon a Shadowst, amely részben az első napos Steames megjelenésnek is köszönhető.
A több mint 2 millió játékosnak és többszörös rekordok megdöntésének köszönhetően az Assassin's Creed Shadows lehet az a játék, amire a Ubisoftnak már égető szüksége volt, hogy ne omoljon össze.


Műfaj: Akció, Kaland
Fejlesztő: Ubisoft Quebec
Egyrészt annyira beletojtak a gatyájukba, hogy teljesen átszabták gyorsban a karakterek fajsúlyát.
Másrészről mint minden területen, a játékokban is olyan alacsony az átlag szint, hogy egy amúgy totál közepes minőséggel ki lehet tünni felfelé, legalább kicsit.
A 90-es/2000-es években meg lehetett bukni egy közel tökéletes alkotással, akár film, akár játék, ha egy időben jött egy másik kiemelkedő művel, most meg már egy ahhoz képest középszart, vagy totál szürke ezer egy tucat terméket készítesz, már elismerően csettintenek sokan, hogy "hú, ez már valami."
Örülök, hogy mostanában kevésbé van időm és kedvem játszani/filmeket nézni, közben meg van mögöttem pár elképesztő élményekkel teli évtizedek, mert most borzasztóan szomorú lenne abban a fiatal korban lenni és ezeket az alkotásokat sztenderd jó élménynek tekinteni.
A probléma épp azzal van, hogy ha valami sikeres, akkor a kiadó halálra feji.
Na de erre van igény.
Ez a több mint 2 millió játékos is úgy érdekes, hogy mennyi belőle a vásárló és mennyi, aki ingyen/aprópénzért U+ felhasználóként kipróbálja és dobja. Sokat elmond, hogy játékosszámmal villognak, nem eladásokkal.
Az pedig hogy Ubi+-t veszel 18 euróért, a játékért meg amúgy 70 et kérnek, nem hozza majd vissza az árát a készítésnek.
Én nagy vonalakban erről a felállásról olvasgattam több fórumon is már.De lehet kamu az egész nyilván.