A Sony szintén a játékokba helyezett hirdetéseken gondolkodik
Néhány napja olvashattátok, hogy a Microsoft reklámokat szeretne rakni a free-to-play Xbox-játékokba, és a legfrissebb értesülések szerint a Sonynak is hasonló tervei vannak.
Az információ újfent a Business Insidertől származik. Úgy tűnik, a Microsoft stratégiájától valamelyest eltérő megoldásokat tervez a cég riválisa, ugyanis lecsippantaná a reklámbevétel egy részét, bár ezzel kapcsolatban semmi sincs még kőbe vésve. Ezenfelül a Sony az új kezdeményezés részeként állítólag díjat fog felszámolni a fejlesztőknek és a kiadóknak a fogyasztói aktivitásokkal kapcsolatos adatokért.
Egyelőre nehéz megmondani, hogy a fejlesztők és kiadók szemszögéből sikeres lehet-e ez a kezdeményezés, hiszen idővel biztosan a játék kárára menne, mivel komoly hatással lehet a népszerűségre. Állítólag a tervek között szerepel egy jutalomrendszer is, elsősorban azok számára, akik hajlandóak hirdetéseket nézni néhány extra jutalomért.
Ha nem dobják félre az ötletet, akkor a jelenlegi tervek szerint az év végén élesedhet a rendszer.
Persze az, hogy esetleg a játékba helyezzék el - valami érthetetlen oknál fogva - tabu, holott tényleges reklám ereje lenne zavaró baromságok nélkül. Igenis igyon például hősünk egyik jelenetben Coca Colat, vagy Jack Danielst töltsön magának, sokkal hatásosabb, mint egy rohadt felugró, gyomorforgató reklám, nem idegesítő és még esetleg a jelenet függvényében ténylegesen arra is sarkallhat, hogy vásároljak.
A BKV jegyért is fizetünk, és a járatokat/megállókat is telerakták reklámokkal...
Nyilván ha elrontja a játék élményt akkor gáz, de ha ésszel/módjával csinálják.....
Nuka-Cola helyett vennék Coca-Cola-t a Fallout -ban... Ki nem tojja le... :)
Ha meg gusztustalanul telenyomják az arcom vele, akkor azzal nem játszom...
Youtube, spotify, insta stb mindenhol reklámozzák a hbo batmanjét, holott már első nap láttam.
Miután már rég volt előfizetésem netflixre, azután is jött be sorra a netflix reklám. De nem is az, hogy miért jó a netflix, mit ad, csak simán a netflix, hogy "van". Erről, ennyi reklámot. Mintha valaki nem tudná, hogy mi az a netflix.
Valószínű minden torrentezőt meggyőzött az információ arról, hogy létezik a netflix és elő tud rá fizetni.
Inkább költenék a reklámokra szánt pénzt minden cégnél valami fejlesztésre és innovációra, lásd pl a netflixnél ne imdb 2-3* tartalmakra, hanem legalább egy erős közepest adjanak ki.
Az már nagyon az alja lenne és szerintem ha valami az tömeges lázadást hozna. Elég csak belegondolni abba, hogy egy játékos ha meghal milyen ideges már mikor 5 másodpercet kell várni az újrakezdéshez. Na majd pont tűrni fogja a hirdetést egy, egy játék előtt/között...
Ha mégis, hát akkor meg is erdemlik.
Személy szerint 1 forintot se fizettem még semmi skinért, pack-ért, semmiért. Csak nevetek az ilyenen.
Csak ezek az egészen amivé alakult a játékipar. Bajt se érdekli te vagy más mit vesz, mindenki arra költ amire akar.
Amíg free játékokba teszik addig tőlem lehet benne 5 óra reklám/hirdetés is egyhuzamban.
De azért fizetős játékokba megnézném a reakciókat a hirdetésekre...