A Mass Effect játékosok 90%-a a Példakép utat választotta

Szerző: xoki | 2020. February 25. | hír | 21 hozzászólás

A szerepjátékok többségében mindig nagy súlya van a döntéseinknek, ezért sokszor nehéz kiválasztani a számunkra legmegfelelőbb utat, főleg ha ez a bizonyos válasz a jó vagy a gonosz oldal egyikére téríti el karakterünket.

A Mass Effect esetében meglepő módon a játékosok kimagasló többsége a Példakép utat választotta, vagyis nagyon kevesen tértek a Renegát oldalra. A BioWare egykori cinematic dizájnere, John Ebenger - aki a Mass Effect 2, 3 és Andromeda részeken dolgozott - fedte fel Twitteren, hogy a játékosok 92%-a választotta a Példakép oldalt.

Ez a megjelenéshez közeli adatokat takarja, szóval a játékosok nagy része még nem kezdett bele egy második végigjátszásba. A BioWare a Példakép és a Renegát oldalra is egy remek történetet írt, és ha a játékosok nem is élték át teljes egészében a két utat, valószínűleg utánanéztek, hogy egyes döntések milyen változásokhoz vezetnek.

Mass Effect: Andromeda
Mass Effect: Andromeda
Mass Effect: Andromeda
Megjelenés: 2017. March 21. (PC)
Műfaj: Akció, TPS, Akció RPG
Fejlesztő: BioWare
Hozzászólások: 21
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
no avatar
Az új Mass effect-ből és a 3-ból is azt hiányoltam,hogy nincs a 2. részhez hasonló suicide mission.Az Andromeda is tele volt olyan helyzetekkel,amik hülyeségnek tűntek.Van egy 7 fős csapat,hárman felmennek a Kett hajóra és a maradék 4 meg malmozik,aztán jön a döntés,hogy kihez szaladjunk a megmentő szerepében tetszelegni.
Nekem az Andromeda is tetszik,de sokkal jobb játékot is ki lehetett volna hozni belőle.
0
0
0
0
YoRHa 2B avatar
Én mindig full renegade voltam minden mass effect ben meg a legtöbb játékban ahol lehet a sötét oldalra álltam 😃
0
0
0
0
Kelori avatar
Igazából az ő hibájuk. Csináltak egy olyan rendszert ahol bizonyos helyzetekből csak akkor tudtad kihozni a legtöbbet ha volt elég paragon vagy renegade pontod. Ehhez meg az kellett hogy elkötelezd magad az egyik oldal mellett és oda gyűjtsd a pontjaidat végig. És azok a szituációk ahol ez számított gyakran a legénység tagjait involválták, akiknek a nagy részét meg annyira szerethetőre csinálták hogy a playerek többsége nyílván szerette volna úgy alakítani a történetet hogy mindegyiküknek jó legyen, feláldozva még azt is hogy egy RPG játékban mindig azt válaszolják amit gondolnak, és úgy cselekedjenek ahogy éreznek.

A paragon döntésekhez meg sokkal egyszerűbb volt kapcsolódnia egy átlagos, normális ember számára. A renegade opciók 10-ből 9-szer csak simán az indokolatlan görénykedésről szóltak, ritka volt az olyan helyzet ahol az ember tényleg szívesen fejelte volna meg a renegade lehetőséget.
0
0
0
0
Twist avatar
Amúgy a képből és a szövegből tippelve inkább elírás lehet és itt nem a klasszikus ME triológiáról van szó, hanem csak az Andromédáról. Bár ez lehetne egyértelműbb (mondjuk megemlíthetné a cikk)
0
0
0
0
💬 2
Kelori avatar
@Twist: Biztos hogy a triológiáról van szó, csak az adatok nem stimmelnek annyira. Az andromédában már nem volt paragon / renegade rendszer.
0
0
0
0
Twist avatar
@Kelori: My Bad... Androméda egyáltalán nem hagyott maradandó emlékeket :/
0
0
0
0
gigazte avatar
Arról nem volt szó a Twitteren, hogy az ilyen fals információk a játékos közösség 99%-át nem érdeklik... Milton információi alapján is full kamu szaga volt az egésznek! 😂 Általában minden játéknál megoszlóbb a jó és a rossz arány, és ezt a hülye is tudja...
0
0
0
0
susguy avatar
Annyira fárasztó látni hogy milyen hülyeségekből tudnak cikket írni nagyobb oldalak is, elvégre feltételezhető hogy onnan jött az ötlet. Ez egy twitteren elhangzott, egyértelmű költői túlzás volt, egy random ex dolgozótól egy már rég óta nem aktuális címnél.
De, egye fene, legyünk pontosak, ezek voltak a Mass Effect 3-as adatok:
https://i.imgur.com/3xemWky.png
64.5% volt renegát. Ha csak nem volt 99.9% az arány a ME2-ben és ME:A-ban, akkor egyértelmű hogy... áh, minek fárasztom magam, úgy is csak akkor szabad megjeleníteni egy cikket ha nem néz utána az író. FeelsBadMan
https://i.kym-cdn.com/entries/icons/mobile/000/002/830/sad_frog.jpg
0
0
0
0
💬 3
Apor avatar
@susguy: 10.7 milliárd ellenfél megölve AZ KEMÉNY B+ 😆 😆
0
0
0
0
Twist avatar
@susguy: Majdnem mindenki szegény Kaidan-t ölte le? Emlékszem anno az egyik legnehezebb döntésem volt. Addig még nem szembesültem ilyennel egy játékban.
0
0
0
0
no avatar
@Twist: Én gondolkodás nélkül Ashley-t hagytam ott.Szerintem idegesítő karakter volt.
0
0
0
0
Twist avatar
Jelentett bármi mást a renegade és paragon azon kívül, hogy más színű lett a játék vége? 😊
0
0
0
0
💬 8
susguy avatar
@Twist: Ha a harmadik rész végére gondolsz, pont az volt a gond (az egyik a rengeteg közül) hogy semmi közük nem volt a befejezéshez.
0
0
0
0
Twist avatar
@susguy: Igen. Végig vittek minket három részen abban a hitben, hogy számítanak a döntéseink... talán az első játékok között volt amiben lehetett importálni az előző mentéseket. Hogy aztán a végén kajánul a szemünkbe röhögjenek.
0
0
0
0
hekli96 avatar
@Twist: Igazából a 2-részbe még megjelentek az 1. rész "kevésbé fontos" döntéseinek is a hatásai. A 3.-ban már csak a kritikus döntéseknek lett volna súlya, de ezzel a haderő pontos multis hülyeséggel teljesen hazavágták szerintem az egészet. Annyit számított, hogy a 3 "optimális" végkimenetelhez 1 vagy 5 órát kell multiznod. :/
0
0
0
0
susguy avatar
@hekli96: Haderő pontos rendszer nem volt annyira vészes, multiplayer nélkül is bőven elég pontot lehetett szerezni az összes befejezéshez. Minél nagyobb és stabilabb sereget építettél a különböző questekkel, annál effektívebb volt a végén, ez még logikus is volt így valamennyire.
0
0
0
0
no avatar
@Twist: Igen, voltak ugyan apró döntések, pl ME1 Vermire bázis, ha hátul minden részfeladatot megcsináltál és a riasztóval magadra haragítottad az ellent, akkor Kirahe vagy hogy hívták kapitány túlélte és megjelent pár percig a ME2 és ME3-ban is.
Vagy ha a Recnai vagy hogy hívták királynőt elengedted a ME1-ben, akkor a ME2ben egy asszárin keresztül "találkoztűl vele" és a ME3-ban is jött segíteni a végén.
Vagy ugye Kaidan vs Ashely szituban a ME3-ban ugye az életben maradt jelent meg.

De igen, a végén majdnem mindegy volt...A színről meg egy fricska ugrott be nekem:
Subverse
0
0
0
0
Twist avatar
@Palanova: Leginkább komolyabb döntések a kísérőkkel és NPC-kel kapcsolatban voltak. Ashley - Kaidan, Mordin halála, Samara, Wrex. És ezek mellett voltak az elvileg sok minden mást is befolyásolók, mint a Quarian - Geth konfliktus, a királynő, amit te is említettél. De ha kíváncsi vagy a teljes listára, akkor itt vannak:
[LINK]
[LINK]
És a listát nézve csak még szomorúbb, hogy végül semmit sem értek a befejezésnél.
0
0
0
0
no avatar
@Twist: nekem megvoltak a fontosabbak, párszor végignyomtam a ME1-2-t szal képben vagyok...
0
0
0
0
Kelori avatar
@Twist: Nekem csak az ME3 Legion kontra Tali konfrontációja ugrik be ahol volt jelentősége a dolognak. Ha volt elég paragon pontod akkor tudtad kihozni a legtöbbet a szituációból ha jól rémlik. Biztos voltak még apró eltérések de ez volt az egyik legjelentőségteljesebb amire emlékszek. A lezárásra viszont semmilyen kihatással nem volt.
0
0
0
0
no avatar
Akkor most 90% vagy 92%? xoki ne zavarj össze, az életem múlik rajta 😕
0
0
0
0


Elfelejtett jelszóRegisztráció