A Ghost of Tsushima PC-s kiadása megdöntötte a PlayStation rekordjait
Néhány nappal ezelőtt végre elérhetővé vált a Ghost of Tsushima PC-s változata, amely már most rendkívül sikeresnek mondható. A Steamen több mint 77 000 egyidejű játékossal a PlayStation legjobb egyjátékos rajtját produkálta.
A május 16-ai Steames debütálást követően a Ghost of Tsushima Director's Cut gyorsan leelőzte a PlayStation korábbi átiratait. Annak ellenére, hogy a Helldivers 2 volt a legsikeresebb PlayStation-kiadás PC-n (458 709 egyidejű játékos), a Ghost of Tsushima minden, PC-re kiadott egyjátékos címet felülmúlt.
A Sony kötelezni akarta a PlayStation Network felhasználói fiók használatát a Helldivers 2 esetében, de a játékosok felháborodását követően a cég belátta, hogy átgondolatlan döntést hozott. Hasonló helyzet áll fenn a Ghost of Tsushima PC-s változata esetében is, ugyanis a játékot nem lehet megvásárolni azokban a régiókban, ahol a PSN nem elérhető, azonban ettől függetlenül is remekül fogy.
Az elmúlt hétvégén a Ghost of Tsushima 77 154 egyidejű játékossal büszkélkedhetett, ezzel lekörözve a God of War (73 529), a Marvel's Spider-Man (66 436), a Horizon Zero Dawn (56 557), a Horizon Forbidden West (40 462) és a The Last of Us Part 1 (36 496) játékosszámát.
Műfaj: Akció, Kaland
Fejlesztő: Nixxes Software, Sucker Punch Productions
[LINK]
Megjelenéskor még meg lehetett venni, utólag vették le ezekből a régiókból.
13 éve nincs játékipar...csak utángyártott szemetet adnak el PÉNZÉRT!!!
De kell a sok gamer aki gondolkozni sem tud, ebből élnek meg ezek!!!
Már crackerek sincsenek évek óta...mert nincs rá szükség.
Anno mikor megjelent konzolra azért a nép kritikusabb volt emlékszem.Mert őszintén valljuk be,a történeti részeket leszámítva ez se több csak egy tipikus open world játék ahol területet kell foglalni közbe a jól bejáratott sablonos(időhúzó) dolgokat kell csinálni.
Persze egész jól tálalta ,és még én is végigvittem,pedig legtöbbször megunom az ilyet az ismétlődések miatt.
Spoiler!
De ettől még a "költő" nem így fogalmazta meg, és teljesen más irányba akarta téríteni a témát.
Mert a konzolt adják el ezek a játékok,így jobban rakják a pénzt az olvasztó tégelybe.
De érthető.
Nekem is jó lenne egy Infamous Second Sun meg Killzone,de valszeg marad az emulátor,ha 2-3 éven belül működőképes lesz.
Viszont nem csak az van, hogy azért adják ki szerintem, hanem az is, hogy még több embert vonzanak be, a PS érába.
A Ghost of Tsushima meg eléggé kelendő volt a maga idejében. Főkként, hogy rá lehet simán aggatni, hogy egy fullos Japán AC :D
Egyelőre ami van PS5 bőven elég mindenre.
Mondjuk szerencsétlen gép is kb, ha 3-4 órát megy egy nap, alig van időm sokszor.
Én nem bántam meg, jó kis gép ez a maga módján. Jó nem ultra grafika 300 fps, hanem szimpla 60 fps, de én sose mentem erre az fps majmolásra, se nem a grafikára.
https://gepigeny.hu/jatek/bloodborne
Ez szerintem már csak akkor jön, ha esetleg remasterelik. Bár a Demon's Soulsot már remasterelték és az sem jött PC-re.
A másik, ami még viszonylag új, az a Stellar Blade, de arról már elejtették, hogy esélyes a port.
[LINK]
Na hát itt egy újabb ellenpélda. Ezt lefejlesztették 60 misiből, a Kingdom Come Deliverance-et 35 misiből. Ha egy játékot többszáz millióba kerül lefejleszteni, nem a játék drága, hanem a cégstruktúra nem hatékony.
Azért adják ki "újra" mert ez plusz pénz a sonynak, gondolj bele egy 2020-as PS-es játékkal újra kaszálnak mert lejárt a sony exklúziv szerződés.
Ez hasonlít a Remake és Remastered stb szindrómához ami az elmúlt években vannak.