A gépigény miatt alapul az előző generációs verzión a PC-s FIFA 21
Egy ideje már tudjuk, hogy a FIFA 21 PC-s verziója az előző generációs játékon alapul, és most az is kiderült, hogy miért döntöttek így.
Az EA felfedte, hogy a FIFA 21 PC-s verziójának azért az előző generációra készült játék az alapja, mert nem szerették volna megnövelni a rendszerkövetelményeket. A lehető legtöbb rajongóhoz szerették volna eljuttatni a játékot, ezért nem akarták meglépni ezt, hiszen sokan nem rendelkeznek megfelelő konfigurációval egy komolyabb gépigényű játékhoz.
Aaron McHardy vezető producer kifejtette, hogy elsősorban a rajongóik birtokában lévő hardvereket vették figyelembe. Az elemzések alapján nagyon sokan kimaradtak volna a jóból, hiszen nem tudtak volna játszani a játékkal, ezért döntöttek úgy, hogy inkább az előző generációs konzolokra érkező FIFA adja majd a PC-s verzió alapját.
Persze mindez sejthető volt, de azért mindenképpen jobb, hogy hivatalos megerősítést is kaptunk. Egyelőre nem tudni, hogy vajon a FIFA 22 esetében is hasonló elhatározásra jutnak, bár ekkor már valószínűleg váltani fognak, hiszen a rajongóknak bőven lesz idejük a felkészülésre.
Műfaj: Sport
Fejlesztő: EA Canada
Miért nem adtak ki akkor egy szezonfrissítést reális áron?
Mert EA....
Most komolyan aki megveszi a Fifa 21-et 50 dollárért esetleg 20,000 forintért, annak nyilván lesz hozzá normális számitógépe is. Inkább csak egy kifogás, miért nem akart energiát fektetni a pc portolásba.
Csak fogják az sok évvel ezelőtti verziót, ami már kitudja hányszor lett átírva X+1 évre, átírják Fifa 21-re az összes dolgot.
Release
Kapják a rakat pénzt a nulla effort befektetés mellett.
Ráadásul a pc portolás-nál mindegy melyik xbox verzióról indulsz, az mindenképpen meló.
"...sokan nem tudtak volna játszani a játékkal..."
4 generációval ezelőtti i3, gtx660 vagy 7850 teljesítménye azért nem megfizethetetlen ma szerintem... Ennél nagyjából a fórumtársak 90%-a erősebb hardver mellett ül.
Hiába mondom neki, hogy egy scriptelt sz@r. 😆