A CD Projekt Red rebootolja a közelgő kooperatív Witcher-játékát
A CD Projekt Red tavaly több új projektről is lerántotta a leplet, köztük a Cyberpunk 2077 folytatásával és számos The Witcher-játékkal. Már tudjuk, hogy remake-et kap a The Witcher első része, valamint egy új trilógia is készül, de ezek mellett egy kooperatív élményt kínáló címen is dolgoznak.
A kooperatív játékot a CD Projekt tulajdonában lévő The Molasses Flood stúdió fejleszti. Sajnos a legfrissebb információk alapján a Project Sirius terjedelmét és kereskedelmi potenciálját figyelembe véve fog visszakerülni a tervezőasztalra. Erre a CD Projekt hívta fel befektetőinek figyelmét egy hivatalos közleményben. Közel 10 millió dolláros kiadásokkal számolnak eddig, amely természetesen kihatással lesz a vállalat pénzügyi eredményére.
Magáról a játékról elég keveset tudunk, és ezek után komolyabb változtatásokhoz folyamodhatnak. Korábbi álláshirdetésekből kiindulva egy többjátékos elemeket és a kooperatív játékélményt előtérbe helyező címre számíthatunk.
A játékosoknak is egy pofon lenne a sima remaster, és nekik is jobb ha végre rendesen meg tudják alkotni az eredeti "álmukat", amikor már nem fogja vissza őket az akkori határaik.
Mindenképpen megvan az esély hogy rossz lesz, viszont egy remastered garantáltan idő és energia pazarlás lenne.
Egyébként nem tudom mi alapján "tudjuk" mit kapunk nagyjából egy remasterednél, azt is ugyanúgy el lehet baszarintani, lásd GTA Trilogy.
Ezeket az alap problémákat ma már nem lehetne elnézni a CDPR-nak. Szerintem a hibák alatt volt annyi egyedisége hogy azokat lekaparva is megmaradjon a varázsa. Az hogy ez sikerül-e a CDPR-nak már más kérdés, én is legfeljebb a megjelenés után hetekkel nézek rá hogy milyen is lett az ami lett. Ha meg szar lett akkor ott marad az eredeti és kész, nem veszi azt el senki.
Azzal egyet értek hogy sajnos egyre több játék lesz sokkal casual-ebb, Skyrimre még mindig az a legjobb leírás hogy "széles mint egy óceán, mély mint egy pocsolya".
A sztori és a hangulat jó, de már 2007-ben is borzalmas volt a megvalósítás.
A szinkron egyébként azért lett olyan amilyen, mert csak a szöveget kapták meg az egyébként tehetséges szinkronszínészek, így nem tudták kontextusba helyezni a szöveget csak 'nyersen' felolvasták (erről egy interjúban olvastam még régebben az egyik szinkronszínésszel).