A 2022-es GDC-n kerül bemutatásra az AMD FSR 2.0
Az elmúlt néhány nap során az AMD következő generációs képfelskálázó technológiájáról szóló információk bukkantak fel, melyek között a bejelentés lehetséges időpontja is jelen volt. Most pedig már hivatalos forrás is megerősítette, hogy a 2022-es GDC-n fogják leleplezni az AMD FidelityFX Super Resolution utódját.
Az AMD március 17-én fogja hivatalosan is leleplezni az FSR 2.0-t, vagyis hat nappal a hivatalos GDC 2022 bemutatójuk előtt, ahol részletesebben is mesélni fognak a felskálázó technológia következő generációjáról. A VideoCardz hozzájutott néhány exkluzív információhoz is, például a Deathloop új képjavító technológiája valójában az FSR 2.0, és ezt hivatalos diákon is feltüntették, valamint olyan összehasonlító képek is bizonyítják, amelyeket az oldal egyelőre nem oszthatott meg velünk.
Egyelőre annyi biztos, hogy az FSR 2.0 időbeli adatokat használ, beépített élsimítással rendelkezik, és az FSR-től jobb képminőséget tár majd a felhasználó elé. Azt, hogy nyílt forráskódú lesz-e és az AMD hardverek mellett támogatni fog-e mást is, még nem tudni. A felbukkant diák csak kedvcsinálók, szóval további információra március 23-án számíthatunk.
A fentieken kívül az AMD megerősítette, hogy március 17-én - ez az új illesztőprogram hivatalos rajtja - végre megjelenik az RSR. A Radeon Super Resolution tulajdonképpen az FSR, de driver szinten minden játékban működik. Fontos viszont, hogy kizárólag Radeon RX 5000+ GPU-kon alkalmazható, és az FSR-től valamennyivel rosszabb képminőség fogadja majd a játékosokat.
Az FSR 2.0-áról meg most hallok először :O kíváncsi leszek! Bár lényegi különbségekre nem kell számítani szerintem...
1600X900 as felbontásra állitja ha bekapcsolom és ugye akkor 1920x1080 ba renderel.Nos semmi külömbség.Szeritem még rosszabb is ha be van kapcsolva.Egy kalap fos mint a dlss