Need For Speed Underground 2 gépigény
Minimum gépigény:
CPU:
Intel Pentium III (or equivalent) CPU running at 933MHz or higher
RAM:
256 MB
GPU:
32MB DirectX 9.0c compatible video card (Geforce2 or higher) using a
supported chipset (see below)
ATI Radeon 7500 or greater
NVIDIA GeForce2 or greater
DX:
DirectX 9.0c
OS:
Windows 98, 98 Second Edition, ME, 2000 Professional, XP Professiona
STO:
900 MB of HD space
Hang:
DirectX compatible Sound Card
ODD:
8X CD-ROM
NET:
For Online play a Network card is required for broadband connectivity
Ajánlott periféria: DirectX compatible Controller or Keyboard
Az oldalon csak hivatalos gépigények találhatóak, amit a készítők vagy egy hivatalos forgalmazó cég tett közzé.
Az összehasonlítás nem lehetséges ennél a játéknál.
Hozzászólások: 598
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
https://f1cbr.blogspot.com/search/label/F1-'00
Ha ez sem megy, akkor mondanám, hogy át kellene moddolni egy olyanba, ami tuti megy, de mivel nem elvárás, hogy ezt megpróbáld, így itt van egy alternatíva a korábban említett 1950-2021, ez fixen megy!
[LINK]
Amúgy is ott van a Heat, ami még eredetiben sem indult el, plusz 100-on pörgette a procimat. 😂
Jól megcsinált videó! 😃 felidézi a régi emlékeket!
1 Carbon
2 NFS 2015
3 Heat (éjszakai rész)
De felemás kísérlet lett, és az EA-nek nem esik le, hogy ha nekifeküdnének a harmadik résznek (és persze minőségire csinálnák) akkor bomba siker lenne...
Anno az UG1-2-t a Fast & Furious filmek tették népszerűvé, amik akkoriban (F&F1-3) még bőven az utcai tuningolt autókról szóltak, és nem a heist (F&F 5 és talán a 6, bár abból nem sok maradt meg nekem) és látványos, de üres filmek táborát erősítették.
A nosztalgia komoly faktor, ami elbírt vinni egy Classic WoW-ot a hátán, de annak akkoriban 8-10 millió előfizetője volt...nem tudom az UG 1-ből mennyi fogyott , UG 2 valahol 8,4M körül volt a wikipedia szerint. De azóta eltelt 16-17 év. Akik akkoriban nyomták azoknak feltehetően nincs már annyi idejük, lehetőségük játszani, így ha lesz is 3. rész, az jó eséllyel a jelenlegi +2-3 év játékosállományát fogja célba venni, mikrotranzakciókkal, meglepetésmechanizmusokkal, esetleg BR móddal 😃
Nekem ami zavaró volt anno az az volt hogy install után az aszfalt textúra hatalmas pixelekből állt. Grafikán kellett zsonglőrködni hogy a nagyobb felbontású textúra és élsimítás helyre rakja és játszható legyen.
Amúgy igen, az az openworld már akkor megfelelő volt, még ha mai szemmel nézve kicsi volt a területe és a gép csalt mint állat. Körbe autópályán egy jó járgánnyal simán otthagytad ha a catchup ki volt kapcsolva. Ha az on volt, akkor max 2 autónyi hosszal tudtál meglépni, utána mintha vontatókötélen húznád őket 😃
Mondjuk az első rész megvan dobozosan és az is ezt írja 😆
Kids: Fortnite
Youngs: Minecraf
Legends: NFS 2
xcube: Szerintem semmi baj nincs a Rivals, sem az utolsó (legjobb) rész fizikájával. Az utolsóé több mint jó, a carbonnak, meg ennek.. hát, ímmel ámmal eljátszogattam velük régebben.
Valójába a játékon belül ír csak 640x480-at. Be van állítva Uniws programmal 1680x1050-re és így valójában azon megy nem amit a játék kiír. Nekem is úgy megy 1920x1080-ba.
Btw egy jó remake -nek én is nagyon örülnék. Az utóbbi NFS játékok vezetési modellje valami borzalom. Ez sem szimulátor, de nem is olyan irreszponzív, mint a Rivals vagy az utolsó rész.
Az új NFS vissza adja a UG2 MW2005 Carbon hangulatot?
Őssze állítottam egy Athlon XP cfg-t ilyen korú játékokra 😆
Setupot elakarom indítani, erre error... " Invalid start mode: archive filename "
Rendszergazdaként, kompatibilitás átállítása win7-re és XP-re megvolt... semmi. :S
Légyszíves iratkozzatok fel többen 😃