Hogyan kell procit cserélni?

Szerző: Ducky, 2009. August 13., téma
Fórum » Asztali PC
Sziasztok!!

Azért nyitottam ezt a témát, mert nem tudom hogyan kell kicserélni, mert ha lesz pénzem rá akkor nem ártana ezen a téren is fejleszteni a gépemet!

Remélem ez a téma jobban fog sikerülni, mert az volt az első, és még kezdő vagyok benne!:)
Hozzászólások: 131
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
reszler112233 avatar
Relatív az hogy egy i5 6500 mellett mit tud az 1060. Ez játékoktól nagyban függ.Van ami procit van ami pedig VGA-t terheli jobban.
0
0
0
0
no avatar
Sziasztok! Minap vettem egy i5 6500 -as procival és Asus GF gtx 1060 kártyával rendelkező masinát de most kicsit öl az ideg , mert az üzletben azt mondták, hogy nem érdemes erősebb mondjuk i7 procival , mert nem használja ki játék közben.Most viszont nézem ebben a gépösszehasonlító programban és jelentősen nagyobb FPS számokat ír .Szerintetek mi lenne a jobb???Köszi a válaszokat előre is.
0
0
0
0
SuperPuma avatar
Volt amit nagy erővel téptem le...
https://kepfeltoltes.hu/150612/IMG_20150612_185845_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Rossz módszer/intőpélda.

Arra is volt példa párszor, hogy a hűtővel együtt jött ki a proci is a socketből.
Utóbbinál meg nem paszta volt, hanem akril tömítő...na azt vésővel ütöttem le róla
0
0
0
0
Zoli73 avatar
Én is csuz-li által leírt módszerrel szoktam leszedni a hűtőt! 😀
0
0
0
0
csuz-li avatar