Negatív vásárlói tapasztalatok

Szerző: Gyrger72, 2017. December 01., téma
Fórum » Társalgó
Itt mindenki megoszthatja a negatív tapasztalatait üzletekkel, webshopokkal vagy ügyintézésekkel kapcsolatban.
Hozzászólások: 29
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Ayistion avatar
Egy felettébb szánalmas alzás story...

Még év elején elhatároztam hogy rakok a gépembe egy AIO vízhűtést. A Corsair Hydro Series H100x mellett tettem le a voksom, kis nézelődés után úgy döntöttem hogy az alza.hu-ról fogom megrendelni mert van készleten, ott a legolcsóbb, és volt készleten ARCTIC MX-4 is nekik, amivel pasztázni akartam. Így 2022.01.31.-én leadtam a rendelést kora délután, ez egy hétfői nap volt. Kaptam is a visszaigazolást hogy oké bari küldjük másnapra. 2022 február elsején megérkezett a csomag, Magyar Posta hozta ki, de nem voltam itthon mert dolgoztam, így nem én vettem át a csomagot, 36260HUF lett érte kifizetve. Hazaértem munkából akkor pillantottam rá a csomagra, ami egy levél boríték méretben érkezett meg, majd az első kérdésem az volt hogy ebbe hogy a fa**ba fért bele egy AIO? Hát sehogy, kimaradt a csomagból, csak az MX-4 érkezett, amit kb a hajamra tudtam kenni így. Hívtam az alza supportot hogy mi a szituáció, elküldtem a fotókat a csomagról. Mondták semmi gond, visszanézik a felvételeket és értesítenek. Eltelt két nap, egy hívást sem kaptam, de még e-mail sem. Mondom rátok csörgök mi a helyzet. Újra elmondtam a storyt hogy mi történt. Igen, visszanézték a felvételeket, és nekem volt igazam, az AIO nem került elküldésre, csak az MX-4. Mondták hogy akkor küldik is a csomagot, ugyan arra a címre. Mondom rendben küldjétek. Február hetedikén jött meg a csomag, ismét Magyar Posta hozta, ismét nem tudtam átvenni mert dolgoztam, így nem én vettem volna át, hanem szülő. Megérkezett a futár, majd kapom a hívást szülőtől hogy "36260 forintot kellene fizetni a csomagért." Mondom hogy a fa**ba, mikor ki lett fizetve, a futárnak egy rohadt forintot se adj. Mivel nem jutottunk semmire, így a csomag bekerült a helyi postára. Felhívtam az alzát ismét, újra elmondtam a történetet meg hogy How is it going? Mondták hogy sajnálják, az operátor vagy nem tudom ki ül a telefonnál lecsekkolta hogy igen ki lett fizetve a csomag, küldenek a postának egy e-mail, hogy a csomagért ne kelljen fizetni. Na mondom király, végén csak összejön valami. Másnap postára be, kiderült hogy egy mocsok e-mail sem jött, így a csomag még mindig ott rohadt a postán. Hívom újra az alzát ismét elmondom a történetet és hogy nem nyert hangszórót az e-mailetek. Hát akkor elküldik újra. Mondom jóvan' küggyed. Hát igen, ez az e-mail sem ért célba. Kaptam a postától egy telefonszámot ami nem publikus, csörgessem meg hogy hátha van valami változás a csomag állapotával kapcsolatban, de elmondta hogy nincs, még mindig fizetni kell érte. Na mondom akkor ba**átok meg. Kifizettem újra a 36260 forintot, mondom felhívom az alzát hogy kifizettem kétszer, küldjétek vissza az egyik kifizetést. Hát ebbe a történetbe nem kellett volna belemennem. Itt még február nyolcadikát írtunk. Kérték hogy küldjem el a bizonylatokat amit a futártól és a postától kaptam. Há mondom jóvan more, de a futártól egy szál virágot nem kaptam, nem hogy bizonylatot. Végül elküldtem a postától kapottat, felhívtam őket újra, ismét elmondtam a történetemet, majd mondta a néni hogy értesíteni fogunk. Nyugtatásként beszereltem a gépbe az AIO-t.

Teltek a napok, sehol semmi. Két nap mondom felhívom őket hogy van e változás. Ismét elmondtam a történetet, nem nincs semmi változás. Tovább teltek a napok, már február 28-nál járunk ahol újra eleresztettem egy telefont, elmondtam a történetet, és azt hogy feljelentést fogok tenni a rendőrségen a szaros cégetekre. (Pont nemrégen volt ekkor az alzának valami büntetése, talán kamu kommentek miatt a termékeknél ami miatt meg is ba**ták őket) Itt már kicsit ideges voltam, hogy lassan egy hónap alatt semmi nem történik... Mondta az operátor hogy rettenetesen sajnálják, itt a pénz, írjam le az adatokat és elutalják, 4-5 munkanap alatt meg fog érkezni. Na mondom fa**a, de nem kellett volna szólnotok esetleg vagy valami? Ha már minden alkalommal oda mondjátok hogy értesíteni fogunk? Hát ja-ja de kellett volna. Mondom akkor rohadjatok meg a cipőtökben.

Március másodikán kaptam újra egy e-mail, hogy megtörtént a pénzem visszautalása, innentől kezdve 4-5 munkanap. Hát mondom ti k**va nagy császárok vagytok... Eltelt pár nap, és megérkezett a pénz. Igen ám, de a 36260 forint helyett csak 32000 ft érkezett a számlámra, nézem mondom ez nektek hogy jött ki? Akkor látom hogy az MX-4 árát azt nem utalták vissza, csak az AIO-ét. Na mondom az anyá........... Megemésztettem hogy lehúztak, nem is érdekelt legyenek boldogok 4000 forinttal...

Na de április 6.-án megbombáztak egy e-maillal, hogy miképp értékelem a szolgáltatásukat. Hát én erre nagy lendülettel leírtam hogy mit gondolok róluk, majd megnyomtam a küldés gombot. Itt én le is zártam, nem akartam vele tovább foglalkozni, már egy három hónapos dolog lett belőle...

Aztán jött a csoda mail. Szeptember elsején kaptam hogy "Rend a lelke mindennek, vissza adnák a pénzem". Há mondom eddig mit hittetek hogy a mikulás hozta vissza éjjel, vagy mi a fa**? Válaszoltam nekik hogy hova tudják visszaküldeni a pénzt. Négyezer forintról beszélünk... Majd szeptember 29.-én megérkezett a maradék lóvé. így lényegében visszakaptam a teljes összeget amit igazából ki se kellett volna fizetnem.

Mi a tanulság ebből?
-Én inkább távol maradok az alzától.
-Rohadtul unalmas 8372x elmondani ugyan azt a történetet a supportnak
-Mindig nézzétek meg mi van a csomagban mielőtt kifizetitek
-Minden alkalommal kérjetek valami bizonylatot a futártól
-Mindig menjetek a pénzetek után, mert különben rá fogtok ba**ni, nem fognak foglalkozni vele...
-Ha hiányosan kaptok csomagot, és nem volt még kifizetve, küldjétek vissza a pi**ába, hogy egészítsék ki a hiányzó dologgal, így nem fogtok akkor sz**áson átmenni mint én...

Aki végigolvasta a rinyámat annak pacsi🙏
0
0
0
0
💬 2
nemvagyokitt avatar
@Ayistion: Igen én is ezt megelőzve utánvétellel és boxba rendeltem hogy akkor tudjam átvenni amikor ráérek mert nekem is voltak már belőle bajok hogy család vette át a rendelést és ők ki is fizették mert nem tudták hogy minek kellett volna érkeznie... DE még ígyis befogtam egy olyat hogy egy havi fizunak megfeleő videókártyát kibontva karcosan és feltehetően használtan és lehet hogy javított állapotban kaptam meg... 14-napja írtam vissza és még mindíg nem tudom hogy kiküldik e a futárt és ha igen akkor mikor.

A tanulságot kiegészíteném azzal hogy:
Ha lehet olyan boltba vedd meg ahova fizikailag elmész, kezedbe fogod, és megveszed.
Ha nem tudsz élni ezzel a lehetőséggel, akkor olyan posta/coop/mol pontra rendeld ahol meg tudod nézni átvétel előtt hogy mi érkezett meg, és nem csak körbenézed hogy szállításnál sérült vagy nyitott e, ki kell hámozni a hullazsákból és megnézni hogy origi csomi sértetlen-e mert ha nem akkor szépen fel kell venni jegyzőkönybe!

Mivel nekem elég volt ez is ezért nem rendelek a közeljövőben, és nem unatkozom annyira hogy körbekérdezzek átvevő pontokat hogy hol lehet ezt megtenni, de ha valaki pont arra jár és megkérdezné akkor a hol vásároljak témába leírhatná hogy hova érdemes rendelni.Spoiler!
és aki bele akar kötni hogy a szállítás nem számít boltank ezért nem lehet oda írni, annak remélem lessz hasonló tapasztalata hogy érezze milyen jó érzés az ilyen, vagy nyissunk egy új témát és majd leharcolják egymás közt hogy kellett e volna az új téma vagy jó lett volna amoda írni
0
0
0
0
reszler112233 avatar
@Ayistion: Üdv!

Úgy látszik nem csak nekem voltak bajok az Alza céggel szintén januárban. Konkrétan én egy 18TB-os HDD-t vettem NAS-ba tőlük viszont hibás volt mert se a NAS se az asztali PC nem látta, de csak azért 1-et mert eredetileg máshonnan jött volna kettő, de onnan a rendelést megerősítést után pár perccel jött e-mail hogy csak 1 van, így annyit küldenek majd csak.(Munkaidőn kívül jött a fer bolttól hogy csak 1 van, így ez plusz pont volt számomra.) Így a következő legkedvezőbb ár az Alza volt így tőlük rendeltem a másodikat. Én nem telefonáltam hanem e-maileztem velük. Volt jó pár e-mail, aminek végén elismerték hogy hibás, és inkább visszaküldik a pénzem. A fura az volt hogy a pénz már visszajött, és aznap kaptam egy e-mailt hogy küldik az új HDD-t, persze rögtön mentem a fiókomba és töröltem is mert harmadik oldalról már meg volt rendelve a másik HDD. Persze ha hagyom akkor pénzért küldték volna megint. Pedig a hibát én 3 napon belül jeleztem nekik, így ezt elsőnek is cserélni kellett volna nekik tudtommal.

Ez nekem másfél hét alatt lezajlott hál istennek. Azóta már egyszer megint az Alza-tól rendeltem més terméket, de az hiba nélkül kijött és működik is, igaz a HDD árához viszonyítva a tizede volt az utolsó rendelés értéke.
0
0
0
0
nemvagyokitt avatar
valaki vett már úgy valamit hogy utólag kiderült hogy fel volt bontva?

https://www.foramax.hu/Asus-ASUS-RTX3060Ti-8GB-DDR6-TUFRTX3060TIO8GV2GAMING-3-%E9v-garancia-p-20517.html

én innen vettem ezta a terméket ASUS RTX3060Ti 8GB DDR6 - TUF-RTX3060TI-O8G-V2-GAMING - 3 év garancia
de nem látom sehol hogy fel lenne tüntetve hogy használt.
szerintetek kipróbáljam működik e?
a doboza kicsit gyötört de azt ráírom a kiszállítás számlájára
de hogy a fekete csomagolás alatt a doboz mindkét oldalon nyitott
a fóliát leragasztó kis fekete ragasztó is 2 részben van ferdén elvágva
a kártyán 1-2 karcolás

hogy van nagyobb esélye hogy cserélik? ha kipróbálom vagy ha inkább hagyom a dobozban?
0
0
0
0
💬 1
PC_4RM avatar
@nemvagyokitt: Sajnos nem egyedi esett! Jártam én is már így egy rx550 el. Kisebb boltokban játszák meg ezt. Nekem a ventillátor csavarja volt szétnyalva. 🤣🤣🤣 Felhívtam a boltot azt hazudták hogy zsír újnak kéne lennie. 🤣🤣🤣 Ők ezzel nem tudnak mit csinálni, garanciális, küldjem vissza ha valami baja van, más különben ők nem csinálnak vele semmit. Na ezért nem rendelek kisebb üzletekből semmit....
Azóta persze eladtam, de nem ez miatt. 😄
0
0
0
0
The_Teacher_Man avatar
Bemutatkozás
Miért jó Önnek ha a BLUECHIP-től vásárol?

- 1-2 nap alatt teljesül a megrendelésem és átvehetem személyesen, vagy házhoz szállítják.

https://kepkuldes.com/images/7852536ae98bb1b4e89b7c5459ed222b.png
0
0
0
0
💬 11
Scorn Face avatar
@The_Teacher_Man: A mostani házamat tőlük rendeltem (mivel akkor csak náluk volt az országban egyedül).
A rendelésemet 2020.05.11-én adtam le és 2020.05.28-án hozta a futár. Ez ugye a kedves korona pestis elején volt és pontosan ezért csúsztak ilyen sokat.
Én a kedves PCX-re rágtam be régen...

Írtál nekik hogy mi van a rendelésed státuszával? Be tudják szerezni? Esetleg visszamondtad?

Ui: Lehet, hogy a rendeléseddel sikerült előteremtened egy patt helyzetet, amit csak lassan tudnak megoldani...
0
0
0
0
The_Teacher_Man avatar
@Scorn Face: A rendelést követő első 4 napban ugyanezt írták ki, hogy ma, vagy holnap érkezik be hozzájuk. Utána egészen tegnapelőttig, hogy augusztus 6-án. Most megint ma, vagy holnap...
Még szerencse, hogy kb. semmi időm nem volt az elmúlt hetekben, így annyira nem is foglalkoztatott egészen eddig...most ráérek, hétfőn felcsengetem őket. 😀
0
0
0
0
Scorn Face avatar
@The_Teacher_Man: Sok sikert a bajvíváshoz rendelés ügyben.
0
0
0
0
The_Teacher_Man avatar
@Scorn Face: Köszönöm! Remélem egyszeri hívás elég lesz... 😃
0
0
0
0
19ati93 avatar
@The_Teacher_Man: 220volt-al jártam egyszer úgy hogy 1.5 hó volt mire kerítettek nekem valamit. Pedig előre kivolt fizetve. 😂
0
0
0
0
The_Teacher_Man avatar
@19ati93: Na jóvan, ne nyomjad főfelé a vérnyomásomat! 😂😂
0
0
0
0
The_Teacher_Man avatar
@Scorn Face: Felhívtam a Bluechip-et (kétszer), azt mondták, hogy valószínűleg a héten megjönnek a Arctic ventik a gyártótól...miközben az Arctic oldalán 5-15 napos szállítási időt írnak...a rendelés óta eltelt 22 nap.
Továbbra is szánalmas 😶
0
0
0
0
Scorn Face avatar
@The_Teacher_Man: Van B terved?
0
0
0
0
The_Teacher_Man avatar
@Scorn Face: Megvárom ezt a hetet és ha nem kommunikálnak velem, akkor megrendelem Merlinéktől. De ezt a legvégsőbb esetben szeretném, ki tudja milyen gyorsan megy a visszautalásuk...mert ha arra is várni kell heteket akkor dühös leszek. 😀
0
0
0
0
The_Teacher_Man avatar
@Scorn Face: Pénteken felhívtam őket ismét, mivel nem érkeztek meg a héten (mily meglepő). Annyit mondtak, hogy 13-án rendelték meg a gyártótól, 19-én fog hozzájuk beérkezni. Sajnos arra a kérdésre nem tudtak válaszolni, hogy ezt miért csak most tették...A rendelés óta eltelt 4 hét.
Most írom a lemondó (leb@szó) e-mail-t 😂
0
0
0
0
Scorn Face avatar
@The_Teacher_Man: Valaki elaludt a rendelési osztályon a padlón...
Viccet félretéve akkor eredményesebb B tervet kívánok.😉
0
0
0
0
mortou4 avatar
Helló!
Van valakinek tapasztalata ebay-en account vásárlással?
Talaltam egy olcsó "kulcsot", ráírtam az eladóra, hogy ez most mi. Azt mondja ez egy új fiók (microsoftos játékról van szó) és ehhez van a játék.
Ezt most hogy? Mivan, ha megváltoztatja a jelszót vagy ez, hogy működik?
0
0
0
0
💬 3
no avatar
@mortou4: Tuti nem vennék ms accot egy játékért. Sőt leginkább semmilyen accot
0
0
0
0
mortou4 avatar
@BenjaminHun: Köszi a választ. 😀
0
0
0
0
LordSzalko avatar
@mortou4: eBay-ről nem igazán vásárolnék ilyeneket, bár az eladó értékeléseitől meg azok mennyiségétől függ a dolog. A pénzvisszafizetés ott is működik, ha az eladóval nem szeretne visszatéríteni akkor a support majd megteszi.

Ha gyanúsan olcsó a cucc akkor messziről kerülni, ha nem akkor arra meg ott vannak azok az oldalak amik ebben utaznak javarészt, ha már semmiképpen sem tiszta úton akarod beszerezni az adott címet mert sokallod az árát.
0
0
0
0
FoLey avatar
Holmibolt.hu jó nagy ívben kerülni. Megrendelt okosóra hibás érintője,semmit nem reagál. Telefonszámuk nincsen és a régi is privát. Aki felvette egy nő és mondta sokan felkeresték panaszkodással kapcsolatban. Az összegem kár 7k meg ugye +5k ami hamarosan megjön bluetooth füles. Arra a termékre leszek még kíváncsi.
0
0
0
0
Gyrger72 avatar
A Jófogást nem ajánlom. Sok az olyan csaló aki csak a pénzre hajt, vagy hibás terméket küld.
Azért ott is tisztelet a kivételnek!
0
0
0
0
💬 2
SuperPuma avatar
@Gyrger72: Az nem bolt, az piactér. Ott embere válogatja. A felniket is onnan vettem. Igazából jobban bírom, mint a Vaterát. (Viszont utóbbin azért több alkatrészt be lehet még szerezni)
0
0
0
0
19ati93 avatar
@Gyrger72: Embere válogatja azért. Sok mindent eladtam már ott, bár venni nem igen vettem csak 1-2 dolgot. Sose volt még probléma.
0
0
0
0
hashimoto avatar
notebookspecialista.hu, több hete rendelt tintapatron még mindig nem érkezett meg.
0
0
0
0
bukta2 avatar
Pont 1 hete futotta bele egy kamu oldalba ahol vettem egy i7 7700 at 71k ért black friday alkalmából és volt akkora mákom szerencsére hogy a bank nemtusta elutalni az összeget mert a számla már zárolva volt akinek kellett volna utalni (fake oldal volt) és viszakaptam a pénzem hála égnek...de voltak akik nemvoltak ilyen szerencsések...
0
0
0
0
Gyrger72 avatar
Én a konzolokszervize.hu -val vagyok elégedetlen! Tegnap rendeltem tőlük egy játékot (ami akkor még a rendszer szerint Raktáron volt). Ma kellet volna, hogy megérkezzen Postapontra. Elmegyek a Postára a csomagért, ott azt mondják nincs csomag majd Holnap vagy Hétfőn (hozzáteszem a Posta is elég s***). Megint megnéztem hazaérve a honlapot már a Nincs raktáron kategóriába van a játék.
Email-t csak egy automatikus visszaigazolót kaptam. A posta szerint kellet volna kapnom SMS-t is vagy valamit.

A másik bolt amit nem ajánlok az a solyombolt.hu! Rendeltem tőlük július-ban egy fejkendőt ami azóta sem jött meg! Még akkor írták, hogy jelenleg nincs, de megrendelés alatt áll. Ez volt 4 hónapja!
0
0
0
0


Elfelejtett jelszóRegisztráció