Üdv!
Az lenne a kérdésem, hogy ha Unreal Engine 4-ben csinálok játékot, és "kiadnám", természetesen ingyen, akkor azután kell valamit fizetnem az Epic Games-nek? Mert azt olvastam, ha a játék eladása elér egy adott összeget, akkor valamennyit kell fizetni.
Játékfejlesztőnek rengeteg helyen lehet tanulni. Külföldön.
Még olyan hivatalos megnevezésük is van, mint 'Játéktervező mérnök'.
A legtöbb helyen Unreal-t Photoshop-ot és Houdini 3D-t tanítanak. A legkönnyebben (abból kiindulva, hogy szinte mindenhol az Unreal az alap) Itt: [LINK] , az Unreal partneriskoláknál lehet szemezgetni a kínálatból.
Más játékfejlesztéssel kapcsolatos, inkább már a filmek felé irányuló dolog az AUTODESK.
1000 és 1 irányzatban lehet Autodesk szoftvereket tanulni, de aki játékokkal szeretne foglalkozni, annak ott az Autodesk MAYA és 3DS MAX.
Ezen területen inkább már a cinematic-ok és magas minőségű játékkörnyezet készítés felé lavírozhattok, de lássuk be, azért akik a Blizzard Cinematic-okat csinálják, elég nagy becsben tartott emberek 😉 (természetesen ezen programok mellé sem árt a Houdini 3D ismerete)
Autodesk képzéseken itthon (Magyarországon) is részt vehettek, ( [LINK][LINK] ) és a képzések összege sem horror ha a kapott tudással elérhető dolgokat vesszük figyelembe.
Amíg egy iskolában, ahol 'játéktervező mérnök' szakra tudsz járni, 3-4 évig tanulsz, és ezen sulik általában egyetemek, akár €9000 is lehet az éves tandíj.
Az Autodesk képzések ezzel szemben jobban megérik. Átlagban egy teljes 3DS Max vagy Maya képzés 450K Forintban, aztán ha a bizonyító okiratoknál magasabb szintről szeretnénk tanúvallomást tenni, kb. 15K egy Autodesk Certified vizsga.
Remélem segítettem azoknak, akik ezen szép pályára kívánkoznak lépni a közeljövőben 😉
Én nem tudok tanfolyamot vagy képzést mondani, de az Unreal engine 4 kb fél éve ingyenesen elérhető(nonprofit célokra) és van hozzá a hivatalos youtube oldalukon kismillió videó ami segít használni. Úgy gondolom segíthet a gyakorlásban vagy kiegészítő tudás szerzéshez.
Művészeti suliban fogok most végezni ott is grafikai szakon. Ezért is kérdeztem itt hátha tud valaki segíteni ez ügyben. Mert pl ami ott van link egy nyíregyházai suliról, olyasmire gondolok. Igen grafikázni ami a Concept and GameArt és Level Designer.
Üdv!
Szerintem olyan nem létezik, hogy játékfejlesztői iskola. Amire te gondolsz az a programtervező informatikus (javítsatok ki, ha tévedek). De ha jól értem, akkor te nem programozni akarsz, hanem grafikázni. Akkor meg lehet inkább valami művészeti suli kellene, mint grafikus, nem?
Köszi a segítséget! 😃
Az lenne a kérdésem, hogy ha Unreal Engine 4-ben csinálok játékot, és "kiadnám", természetesen ingyen, akkor azután kell valamit fizetnem az Epic Games-nek? Mert azt olvastam, ha a játék eladása elér egy adott összeget, akkor valamennyit kell fizetni.
Még olyan hivatalos megnevezésük is van, mint 'Játéktervező mérnök'.
A legtöbb helyen Unreal-t Photoshop-ot és Houdini 3D-t tanítanak. A legkönnyebben (abból kiindulva, hogy szinte mindenhol az Unreal az alap) Itt: [LINK] , az Unreal partneriskoláknál lehet szemezgetni a kínálatból.
Más játékfejlesztéssel kapcsolatos, inkább már a filmek felé irányuló dolog az AUTODESK.
1000 és 1 irányzatban lehet Autodesk szoftvereket tanulni, de aki játékokkal szeretne foglalkozni, annak ott az Autodesk MAYA és 3DS MAX.
Ezen területen inkább már a cinematic-ok és magas minőségű játékkörnyezet készítés felé lavírozhattok, de lássuk be, azért akik a Blizzard Cinematic-okat csinálják, elég nagy becsben tartott emberek 😉 (természetesen ezen programok mellé sem árt a Houdini 3D ismerete)
Autodesk képzéseken itthon (Magyarországon) is részt vehettek, ( [LINK] [LINK] ) és a képzések összege sem horror ha a kapott tudással elérhető dolgokat vesszük figyelembe.
Amíg egy iskolában, ahol 'játéktervező mérnök' szakra tudsz járni, 3-4 évig tanulsz, és ezen sulik általában egyetemek, akár €9000 is lehet az éves tandíj.
Az Autodesk képzések ezzel szemben jobban megérik. Átlagban egy teljes 3DS Max vagy Maya képzés 450K Forintban, aztán ha a bizonyító okiratoknál magasabb szintről szeretnénk tanúvallomást tenni, kb. 15K egy Autodesk Certified vizsga.
Remélem segítettem azoknak, akik ezen szép pályára kívánkoznak lépni a közeljövőben 😉
Szerintem olyan nem létezik, hogy játékfejlesztői iskola. Amire te gondolsz az a programtervező informatikus (javítsatok ki, ha tévedek). De ha jól értem, akkor te nem programozni akarsz, hanem grafikázni. Akkor meg lehet inkább valami művészeti suli kellene, mint grafikus, nem?