Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
akos328 avatar
Tudnátok segíteni, mi lenne a prioritás a gépem fejlesztésében?
Van egy HD5750-em és egy AMD Athlon II X2 250 3,0Ghz, melyik lenne érdemes előbb lecserélni, amivel többet nyerhetek a játékokon.

2 napja leszedtem a Merto Last Nightot és 800X600-as felbontásban is játszhatatlanul laggolt miközben mint a GPU mind a CPU 100-on szaladt. Nyilván ha FPS-ről van szó akkor VGA-t kéne cserélni, de a CPU sem elhanyagolható tényező.
0
0
0
0
QuickTurle avatar
Igen mindent megcsináltam, egyedül a win 7 feltelepítése segített.
0
0
0
0
Megaisten avatar
petyuska001 írta:
Miért van az hogy szétszereltem a gépet, mert ki akartam takarítani, majd visszaszereltem és most minden játék szaggat, 1080p videó szaggat. Régen nem volt ilyen beállítottam hogy proci max sebességen fusson, gpu is maxon fut, ram is 1333mhz-en megy de mégis szaggat minden. Proci kihasználtság 5% miközben megy a játék. Miért van ez? win 8 64 bit
A gépbe mindent rendesen vissza raktál,a ram és a videokari érinkezöket letisztitodtad rendesen vissza pattintotad öket alaplapra rendesen vissza raktad a tápkábeleket,vidire is a pci-e csatit. Driver frissités.😃
0
0
0
0
QuickTurle avatar
Miért van az hogy szétszereltem a gépet, mert ki akartam takarítani, majd visszaszereltem és most minden játék szaggat, 1080p videó szaggat. Régen nem volt ilyen beállítottam hogy proci max sebességen fusson, gpu is maxon fut, ram is 1333mhz-en megy de mégis szaggat minden. Proci kihasználtság 5% miközben megy a játék. Miért van ez? win 8 64 bit
0
0
0
0
Kmisi99 avatar
1. Ps3 emulátor még nincs
2.😊 Ez konkrétan mi? Épp arra valók az ilyen programok hogy a konzolra letöltött játékokat futtasd.
0
0
0
0
ors11 avatar