Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Slipiboy avatar
Synda Rebirth írta:

AMD OverDrive....😀

Köszönöm de ezzel a programmal nem jutottam előrébb 😃 Nekem ez kínai 😆
0
0
0
0
no avatar
Slipiboy írta:
Megaisten írta:

Kikapcsolod a gépet,kihuzod a konnektorból,alaplapon levö elemet KB: 5-10.percre kiszedet,utána visszarakod áramba bedugod be kapcs és kész igy vissza áll a bios a gyárira.

Hm köszönöm de ez nem lesz jó mert a processzorom egy kicsit tuningolva van egy srác csinálta följebb húzta a mHz-ét szóval ha teljesen újraindítom akkor az is vissza áll eredetire igaz?

AMD OverDrive....😀
0
0
0
0
Slipiboy avatar
Megaisten írta:

Kikapcsolod a gépet,kihuzod a konnektorból,alaplapon levö elemet KB: 5-10.percre kiszedet,utána visszarakod áramba bedugod be kapcs és kész igy vissza áll a bios a gyárira.

Hm köszönöm de ez nem lesz jó mert a processzorom egy kicsit tuningolva van egy srác csinálta följebb húzta a mHz-ét szóval ha teljesen újraindítom akkor az is vissza áll eredetire igaz?
0
0
0
0
Megaisten avatar
Slipiboy írta:
Luiboy írta:

Szia.
Amennyiben 32bit-es oprendszert használsz akkor sehol.
Akkor sajnos újra kell telepíteni egy 64bites-el.
Ha azonban 64-est használsz akkor elsősorban próbáld meg a bios resetet.

Üdv!

Az oprendszerem 64bites. De hol tudnám resetelni a biost?
0
0
0
0
Slipiboy avatar
Luiboy írta:

Szia.

Üdv!

Az oprendszerem 64bites. De hol tudnám resetelni a biost?
0
0
0
0
no avatar
Thomech írta:
Hát végül 55.000Ft ért találtunk egy Samsung Monitor/Tv-t! 😀
Nagyon király a Samsung TV-k pedig különösen jók és strapabírók! És egyértelműen van rajta pc bemenet! Én személy szerint jó választásnak tartom! 😃
Ez lenne az: SAMSUNG T22B300 - Ecran Plat TFT 22'' LED - 16/9 - Full HD
https://s2.static69.com/hifi/images//produits/xl/SAMSUNG-T22B300.jpg

Jó választás, de nem annyiért, 43k, 1k a kiszállítás.😉
0