Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
apetit1989 avatar
Függ a rev számtól is, de egyébként az adott gyártó oldalán megtudod nézni a cpu support listben
0
0
0
0
TheAdakinHUN avatar
lehet hülye kérdés de ha 760G am3+-os lapot veszek akkor ugye az nem ismeri fel a FX-ekt? csak BIOS frissítés után?
0
0
0
0
Gerdzso avatar
Sziasztok!

Az miért van hogy a hangszórók is adják a mély hangot(torzul a hangzás) és nem csak a mélynyomó?
0
0
0
0
Athis18 avatar
TaylorXIII írta:
hát noname táp+HD 4850 kombó lehet már problémás😃 lehet kéne venni tápot is😃

Arra már nem futja. :\ Remélem egy honapot kibir 😃 Bár igyis vaciláltam, mert volt egy HD 4650 es kártya is, ami uygan gyengébb lett volna. Lehet azt kellett volna elhoznom 😃
0
0
0
0
TaylorXIII avatar
hát noname táp+HD 4850 kombó lehet már problémás😃 lehet kéne venni tápot is😃
0
0
0
0
Athis18 avatar
Athis18 írta:
TaylorXIII írta:
MI az új kártya?😀

[LINK]

Egy ilyet siekrült szerválnom, igaz 10e be hoztam el, de remélhetöleg megérte az árát 😃 Köszi a hasznos informáciokat 😀

Egy másik kérdés:
https://kepfeltoltes.hu/130605/481078249N_vtelen_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

A bekeretezett rész az mi lenne?

Hmm, felment 96 Celsius fokra. Lhetséges h a táp nem nagyon birja? :\
0
0
0
0
mathejocy avatar
Az kb olyan,mint ami fölötte van:-1 fok van a szobában ???? Hogy mi az a táv hőmérséklet?? Jó messze jó meleg van.Szerintem.😂
0
0
0
0
TaylorXIII avatar
Athis18 írta:
TaylorXIII írta:
MI az új kártya?😀

[LINK]

Egy ilyet siekrült szerválnom, igaz 10e be hoztam el, de remélhetöleg megérte az árát 😃 Köszi a hasznos informáciokat 😀

Egy másik kérdés:

Jó kis kártya😀
0
0
0
0
Athis18 avatar
TaylorXIII írta:
MI az új kártya?😀

[LINK]

Egy másik kérdés:

0
0
0
0
Megaisten avatar
Davezorrr írta:
apetit1989 írta:
Szerintem meghalt. Mielőtt kidobod, tedd be 200 fokon sütőbe, hátha segít.