Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
komorszabi avatar
Ferrari056 írta:
komorszabi írta:
Sziasztok, kellene egy kis segítség nekem. Észrevettem egy pár napja hogy a BF3 (természetesen multiban) elkezdett szaggatni. Megnéztem a hőfokokat, minden ok, Ezután gondoltam hogy elfogyott a RAM, most vettem észre hogy azt írja hogy Telepített Memória 4GB 3,12 használható fel. Ilyenkor mit tudnék tenni hogy vissza nyerjem azt az 1 gb ramot? Előre is köszi a választ😀

Semmit nem tudsz tenni, mivel azt a nem egész 1GB RAM-ot a Windows használja. Amit játékra és minden másra lehet fordítani az csak 3,12GB, vagy amennyi éppen szabad.

De eddig ilyen nem volt.
0
0
0
0
Ferrari056 avatar
komorszabi írta:
Sziasztok, kellene egy kis segítség nekem. Észrevettem egy pár napja hogy a BF3 (természetesen multiban) elkezdett szaggatni. Megnéztem a hőfokokat, minden ok, Ezután gondoltam hogy elfogyott a RAM, most vettem észre hogy azt írja hogy Telepített Memória 4GB 3,12 használható fel. Ilyenkor mit tudnék tenni hogy vissza nyerjem azt az 1 gb ramot? Előre is köszi a választ😀

Semmit nem tudsz tenni, mivel azt a nem egész 1GB RAM-ot a Windows használja. Amit játékra és minden másra lehet fordítani az csak 3,12GB, vagy amennyi éppen szabad.
0
0
0
0
komorszabi avatar
0
0
0
0
akos328 avatar
ezt ami nekem van fejegységem SAL VB 2000 ezt nagyon lehúzzák, hogy olcsó húsnak híg a leve, de nekem a 9000 Ft így is drága volt... Szóval másik szerint bármennyire szar, nekem majdnem hogy aranyat ér. nem szeretnék kockáztatni hogy tönkreteszem.
Csak erősebb hangszórókat szeretnék beletenni a kocsiba 4 db-t 50-100 watt között.
tehát akkor vennem kell hozzájuk erősítőt? és ha igen akkor az erősítőt milyen teljesítménnyel, impedanciával stb. hogy a rádió ne "izzadjon" de aza 4 db hangszóró jól szóljon. Basszustól a magasig minden hangzás rendben legyen.
0
0