Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
PoPet avatar
Ezen az alaplapon ugye kijelöltem egy 4 pines csatit. Az kérdésem, hogy, ha 3 pines-t dugnák rá, akkor, fentről, vagy alulról kezdjem számolni a 3 tűt?
https://kepfeltoltes.hu/130620/aa_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
0
0
0
0
TaylorXIII avatar
Inkább HDMI de egyébként nincs észrevehető különbség tudtommal.
0
0
0
0
Gabor A pek avatar
Sziasztok
A monitort és gépet milyen kábellel érdemes összekötni : Hdmi vagy Dvi , van eltérés ?
Azért kérdem mert Hdmi van mindkettőn

Köszönöm
0
0
0
0
Dani254 avatar
Sziasztok!
Ehhez a konfighoz melyik ház lenne a jobb?
Az alaplap maradna a régi.

ASUS HD7790 Direct CUII
AMD FX 4100 + CM Hyper TX3 EVO
CM GX-Lite 600 W

Ezt a 3-mat néztem:
AEROCOOL PGS Strike-X ONE
AEROCOOL PGS Strike-X ONE Black Edition
SHARKOON REX8 VALUE
0
0
0
0
niteforce avatar
Sziasztok
Az a problemam hogy ha bármit letöltök a telefonomra akkor azt a belso memoriaba teszi. Zeneket meg kepeket tuudom hogy kell atrakni a kartyara, de alkalmazasokat nem, ba bemegyek az alkalmazasoknal az egyikbe ott nincs olyan hogy athelyezes kartyaea. Igy meg nem fer el minden a belso memoriaban.
Android 4.1.2 LG Optimus L5 II (gyári rendszer)
0
0
0
0
Devis avatar
Kilehet azzal is, csak annyi a lényeg hogy ne közelről fújd rá a levegőt.
0
0
0
0
marci19970425 avatar
Olyan kérdésem lenne hogy a benzinkutas fújóval érdemes kitakarítani a gépet ? Vagy valami jobb megoldás ?
0
0
0
0
Devis avatar
Szerintem az MSI Afterburnerre gondolsz.
0
0
0
0
The Emptiness avatar
Heló!!

Rövid problémám lenne

Videókban sokszor látom hogy a játék közben a jobb felső sarokban van egy kissebb vga monitor ami az fps-t a %-os leterhelést és ami nekem nagyon fontos lenne a hőfokot is méri!!

Na mi ez a program??

Kösz előre is!!! 😃
0
0
0
0
bukta2 avatar