Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
The Emptiness avatar
Heló

Azt szeretném kérdezni (tudom hogy nem ide kellene írni de ez a topic a leg aktívabb...) hogy olyasmit lehetne-e hogy bizonyos programokat letiltatni hogy csakis én tudjak pl egy játékot feltelepíteni de ez csak 1-2 programra vonatkozzon.

És még hogy csakis én tudjak letölteni és ez nagyon fontos szinte csak ez elég lenne!!!!! TÖRÖLNI programokat.

Köszönöm előre is!!!
0
0
0
0
TaylorXIII avatar
Nem csak a driver a baj. Maga a windows mikor települ előtte csekkolja a hardvereket szóval gyakorlatilag minden windows egyedi valamilyen szinten a hardverek miatt. Szóval ajánlatos ott telepíteni a windowst ahol az használva lesz.
0
0
0
0
TheAdakinHUN avatar
köszi én meg már azt hittem hogy megsértettem a HDD külsejét-belsejét am neki is 6300 a procija..de az alaplap teljesen más 😃
0
0
0
0
TaylorXIII avatar
Ohh😞 igen ez a baj. SOSEM érted SOHA nem szabad windows telepíteni más gépen mint amire lesz a windows! ha ezt akarod akkor az bajosabb dolog. Ilyenkor ajánlatos elvinni a gépet és úgy telepíteni de akkor már inkább jött volna át a a haverod. Elvileg meg lehet oldani így is de elég kacifántos azért. Egy windows újrahúzás sokkal egyszerűbb és gyorsabb. Csak akkor lehet legfeljebb máshol felrakni egy gép windowsát ha abban ugyanolyan az alaplap meg talán processzor is de az nem feltétlen de az alaplap az biztos. win reinstall után jónak kell lennie.
0
0
0
0
TheAdakinHUN avatar
elvittem haveromhoz és ott ráraktuk a bf3 at meg űjratelepítettük a windowst
az nem lehet a baj hogy AMD,ASRock drivereket is telepített?? mert neki azok vannak....meg lefutattam 1 diagnosztikát és valamelyik sorba azt írta bad drivers...... holnap megpróbálok 1 win reinstallt 😞
0
0
0
0
TaylorXIII avatar
Mi okból vetted ki a vinyót? Rendesen visszadugtál mindent?
0
0
0
0