Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
sudosu avatar
Akkor próbáld azt meg hogy újrarakod a Chrome-ot viszont nem lépsz be G-mail-be. Nem engeded hogy szinkronizálja a beállításokat. Így ki fog derülni hogy a beállításokkal van e probléma vagy a Windows-al.
0
0
0
0
Nogitsune avatar
Most futtattam a CCcleaner-t, kíváncsi vagyok lesz-e valami. Egyik percről a másikra lett ez, semmit nem telepítettem, 2 bővítményt használok csak, adblock és gmail figyelőt. Újra raktam már a chrome-t de semmi nem változott. Maxthon-on is ellenőriztem ott nincs ez.

Szerk.: nem javult 😕
0
0
0
0
sudosu avatar
Próbálj CClenaer-t is futtatni. Esetleg nem telepítettél mostanság egy bővítményt? Próbáld meg azt is hogy minden bővítményt letiltasz.
0
0
0
0
sudosu avatar
Milyen böngésződ van?
0
0
0
0
Nogitsune avatar
Megvolt de sajnos még mindig olyan.
0
0
0
0
sudosu avatar
Lehet valamelyik D3D-s alkalmazás a tettes próbáld újraindítani a géped hátha jó lesz.
0
0
0
0
Nogitsune avatar
Érdekes problémám van megint. Akármilyen oldalon a keresőbe amit be írok azt nem tudom kitörölni, hiába nyomom a delete-t.
https://imgsrv02.kepkezelo.com/images/ymqcg06ci7vljizujk2f.png
Meg annak a sávnak a színe is most más, szürkébb. Reggel még jó volt. Valakinek valami ötlete, hogy hogyan hozhatnám helyre?
0
0
0
0
Bicike avatar
Kösz az infot 😃
Remélem belemegy a kari, de lehet, hogy a ház kicsi lesz neki hátul 😞
0
0
0
0
TaylorXIII avatar
Még High end vganál is 1% a nyereség a PCI-E 3.0nál. Annyiban jó, hogy pl egy x4-es PCI-E 3.0 már jó CFnél mert az már 2.0 x8 ami meg már elég mivel az x8/x8 már elég CFhez. A 3.0 x8/x8 meg már olyan mintha 2.0 x16/x16 lenne ami meg már bőven jó.
0
0
0
0
no avatar
Bele, veszteség az kb semmi vagy nagyon minimális de inkább highend vganal jönne elő pl 690.7990

én is pcie 2.0 lapban használom a pcie 3.0-as vgat
0
0
0
0
Bicike avatar