Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
bendeguz avatar
ne haragudj meg de az SZOFTVER szóval ne ide írd!! mert az én kérdésem kicsit fontosabb volt a játékodnál
0
0
0
0
mamusz11 avatar
Sziasztok!!
Lenne egy problémám!A Sims 3 játékot telepítettem az asztali gépre ami crackelés majd játékba lépés után ezt írja ki:A játék nem indítható el!A szolgáltatás inicializálása sikertelen!(0x024e424f)
A gyengébb laptopomra simán felment és működik!
Mi lehet a probléma!?
0
0
0
0
bendeguz avatar
LEADTEK P😆VR3200 H (az egy x rögtön utánna D csak itt mosolygós fej lett belőle)
hali erről a tv-tunerről kérdezném h jó lesz-e nagyimnak gépébe digi kábel tv-hez kéne csak azt nem tom mi a fene különbség van a DVB-C,S,T meg stb közt mert ez tudja a DVB-T meg analógot szal pls ha nem lesz jó mert véletlen tudjátok a digi melyikkel adja vagy független ettől akkor pls mondjátok meg! 😃 előre is köszi
0
0
0
0
madchief avatar
rájöttem, hogy a bal és jobb gombok változtatják a dpi-t, és a dpi gomb nem való semmire
furcsa
0
0
0
0
barnav avatar
a görgőt azt nem tom de az egér lassulását talán a dpi okozza a görgő alatti dpi gomb megnyomásával állíthatod a gyorsaságot
0
0
0
0
madchief avatar
Olyan problémám lenne, hogy vettem egy Trust GTX25 egeret, és az vele a gond, hogy a görgő valamikor működik valamikor nem..és az egér mozgása is néha olyan furcsa mintha be lenne lassulva :/
Próbáltam már több USB bemenetbe is, de mindig ugyan az a hiba...
0
0
0
0
RIbeni avatar
Én codec problémára tippelek. Tegnap épp beleütköztem ilyen esetben, hogy a 3. lejátszó vitt akadás nélkül egy filmet, pedig az én gépemen sem szabadna akadnia...
0
0
0
0
Kmisi99 avatar
a gépednek lazán bírnia kell. Valószínű rossz a lejátszód. Amit prbóálj meg a vlc media player vagy a media player home cinema.
0
0
0
0
bukta2 avatar