Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
nyozo avatar
Üdv! ha egy HD 6850-et egy HD 6870-el kötök összes cf-ben akkor jobban fog teljesíteni mint ha egy HD 6850-el lenne összekötve?
0
0
0
0
TaylorXIII avatar
Ha tegnap bírt a akkor mai s kéne szerintem. 13.8 driver lehúz. és 13.4 driver felrak.
0
0
0
0
no avatar
öö és ezt hogyan lehet korigálni? mert mondom gépet ujrainditottam és mindjárt jo volt...
lehet hogy valami érintkezési kábel vidikarin szarakodhat?? tegnap csinálta elöször ma meg 2odszor.. alaphűtés van gépbe mint procin mint vidikarin.. lehet hogy ezt meleget nem birja annyira?
0
0
0
0
TaylorXIII avatar
De azt írja 13.8 óta csinálja. Az meg béta. Szerintem szimplán megkavarodott ventilátorvezérlése kártyának és pont mikor kéne jobban pörögnie akkor vesz vissza. Mert egy drivertől maga a kártya nem melegedhet túl csak akkor ha a ventilátor nem úgy pörög ahogy előtte.
0
0
0
0
no avatar
probléma több ventivel megoldható??
0
0
0
0
Kmisi99 avatar
Nem minek fagyna le. Általában a túlmelegedés jele, hogy visszaveszi a gép a teljesítményt, hogy ne melegedjen túl így a játék akadni fog.
0
0
0
0
no avatar
de ha hardwergond lenne nem kéne lefagynia??😀 lehet hogy mostani meleg időt nem birja...
0
0
0
0
Davezorrr avatar
Sztem hűtés gond lesz.nézd meg a hőfokokat amikor elkezd akadni mondjuk speedfan-al.
0
0
0
0
no avatar
nem pihentettem csak ujrainditottam mindjárt beléptem nem volt lassulás és jo volt de néha jön elő időközönként, 13.8-as drivernél jött elö tegnap, meg ma egyszer.. szal nemtom...
0
0
0
0
Davezorrr avatar
10perc múlva nem lesz rossz megint ? miután újraindítod ? mert van egy kis deelay amire előjön
0
0
0
0
no avatar
de ha azon nyomban ujrainditom a gépet és ujra belépek az adott játékba akkor meg hogy hogy jó😀?
0
0
0
0
Davezorrr avatar
Igen,lehet h vmi túlmelegszik.Vagy a GPU vagy a CPU.
0
0
0
0
no avatar