Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
TheAdakinHUN avatar
követeljek tőle 1 új pendrivot? 😆 nagyon a szivemhez nőtt ez a kis karabéner 😆 most veszem észre 99 év gari van rá? begarizák?
0
0
0
0
apetit1989 avatar
A drága haverod biztos ráült véletlenül. Én már nagy kulcsokat nem veszek, mert tehetségem van ahhoz, hogy 1 órán belül elvesszem őket. Legutóbb a kulccsomómon figyegett egy, elhagytam a kulcsokkal együtt. Bumm.
0
0
0
0
TheAdakinHUN avatar
jah csak azért ez sem volt olcsó 6500FT volt (régebben) most olyan 4k körül van ADATA S805
0
0
0
0
Kmisi99 avatar
Vírusok nem igazán tudnak hardver hibát csinálni főleg nem ilyesmit. Ma már 2000ft ért 16gb os usb 3 mast kapsz nem igazán kell siratni. Használtan 8gb ost 1000ft ért utánad dobják.
0
0
0
0
TheAdakinHUN avatar
havernak odadtam,visszadta és már ilyenvolt :'( valaki azt mondta vírus..lehet?
0
0
0
0
apetit1989 avatar
Ecsém, abban egy jó kis zárlat van, én személyszerint azt már csak a szemétkukába dugdosnám, nem PC-be.
Ha van hozzá érzéked, szedd szét, nézd, meg, hogy nem-e érintkeznek a kontaktok, forraszd meg, és próbáld ki, de lehetőleg valami olyan számítógépen, ami fent porosodik a padláson és már senkinek nem kell.
0
0
0
0
TheAdakinHUN avatar
segítsetek!!
nem ismeri fel a pendrivomat a gép 😞 + ha beledugom az USB portba 3 másodperc allat olyan megleg lesz az USB végződése hogy ha megfogom megégetem vele az ujjam.....(ha mást dugok bele az USB portba nemmelegszik)
0
0
0
0
TaylorXIII avatar
Személyes nincs de azt olvasni róla, hogy jó. Meg sokszor ajánlják.
0
0
0
0
humerot avatar
Ilyen alaplapot készülök venni ASUS M5A99FX PRO R2.0 . Valakinek van tapasztalata róla esetleg , hogy jó e vagy nem vagy ezen az áron van nála jobb ??
0
0
0
0
Bronson avatar