Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Bronson avatar
természetesen nem kell másik táp.
0
0
0
0
barnav avatar
Egy kérdésem lenne, ha a jelenlegi merevlemezemet SATA 3-ba akarom használni SATA2 helyett akkor elég lenne alaplapot cserélni ami támogatja a SATA3-at vagy másik tápegység is kéne hozzá?
0
0
0
0
cseszka avatar
akkor lehet h döglik a táp,most nézem tényleg Codegen,ajánlatos a csere mihamarabb,de a legbiztosabb,ha már most kiövöd a gépet.
0
0
0
0
MC MaRcI avatar
na most kattog és ilyen izé hangot is ad közelről mint pl valami ráz
meg így menet közben nincs gond csak kattog de nem melegszik
0
0
0
0
kistiko07a avatar
Közben ténylegesen rájöttem mi volt a gond. Felforrósodott a vga. Az MSI Afterburner fogta magát és leszabályozta a ventiket 25%-ra. El sem tudom képzelni meddig hevült fel a gpu mikor el kezdett csíkozódni. Jobban oda kell figyeljek. Most is Bf3-ból 90 fokos gpu-val léptem ki mire észrevettem. 😶
0
0
0
0
Bronson avatar
Lehet haldoklik...Codegen tápnál nem tudhatod 😆
0
0
0
0
cseszka avatar
Hát...fenese tudja,lehet valami piszok,amit néha elér a venti.Nálam már volt olyan,h beszált a gépbe valahogy egy légy,az oldal lap fentvolt,nemtom hol ment be,de hallani lehetett ahogy röpdös,és néha pattog a ventik között.😆
0
0
0
0
MC MaRcI avatar
A tápom felől kattogást hallok olyan hangot ad mint mikor valami rugót szorítasz össze
mi lehet a baj ma kezdte el
a kattogás nem folyamatos kb így össze vissza de elég idegesítő
0
0
0
0
Thor155 avatar
Kár érte nekem is ilyen vga van😕
0
0
0
0
kistiko07a avatar
Hát valószínű, hogy vga csere lesz. Eszközkezelőben eltávolítottam a drivert, letiltottam a vga-t. Rebootoltam, visszaraktam egy régebbi drivert és most amíg nem kap nagyobb terhelést nincs gond, de amint játszani kezdek csikozódik és a vga nem válaszol hibaüzenet. Köszi a megerősítést mindenkinek! 😀
0
0
0
0