Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Chuck avatar
Sziasztok!
Olyan problémám lenne hogy van egy netezős gép itthon, tönkre ment az alaplap, így cseréltem benne alaplapot (asrock g31m-s r2.0 ez volt régen az enyém) és vettem hozzá használtban egy intel 531 3.0ghz HT-s procit! bele tettem és a gép lekapcsolt kb 5 perc után... túlmelegedett a proci és leoldott (intel gyári hűtővel, nem terhelve!) a paszta rendesen rajta volt!
van itthon nekem egy jó nagy darab hűtésem, rátettem azt és azzal 46 fok volt terhelés nélkül, de viszont az kell a gépembe, így vissza tettem az intel hűtőt és lehúztam 2ghz-ra a procit, így 36fokos! kipróbáltam másik lapban és ott is ugyan ezt csinálta!
Az a kérdésem hogy ez normális?... bár nem hiszem hogy az lenne.. de mi a baj? :/
0
0
0
0
philips20 avatar
halaki nem tud esetleg valami programot a the simpsons tapped out hogy, amivel lehet fánkokat berakni a játékba ?

mert fizetni nem akarok érte, inább valami hack kéne.

előre is kösz.
0
0
0
0
Razer015 avatar
Köszkösz 😀 Amúgy biztos nyúlik szerintem 😃 Ha nem nyúlna mi értelme lenne ? 😆
0
0
0
0
Kmisi99 avatar
Tessék itt vannak harisnyák pl http://hárdverapró/apro/kabelharisnya_b_sok_szinben_b_majustol
De itt bogarászva jobb ajánlatokat is kaphatszhttp://hárdverapró/aprok/hardver?kategoria_gyartokhoz=2&gyartokereses=-1&hirdetesVaros=-1&hirdetesTipusa=-1&GYORSKERESO_TOKEN=17A68CF1946D4FAC933C&gyorskereses=modding&gyorskereses_hidden=Gyorskeres%C3%A9s+itt%3A+Hardver
0
0
0
0
cseszka avatar
Ha van növéred,hugod,esetleg anyukádnak biztos van harisnyája....😆
Viccet félre,kérdés hogy ha találsz is,rátudod e huzni a csatlakozásoktol?Mert ha jóltudom nem nyulik,bár még sose néztem.
0
0
0
0
Razer015 avatar