Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
no avatar
Helló vettem egy logitech formula ex kormányt és kellene egy kis segitség a race 07 es beállitashoz mert mindig auto gaz van
0
0
0
0
TaylorXIII avatar
Hogy lenne ugyanaz a 2 csati? A 6+2-es CSAK a videokártyákba való. Sehová máshová. Be is próbáltad kapcsolni a gépet mikor bedugtad a 6+2-es csatlakozót?
0
0
0
0
mamusz11 avatar
ugyan az 2 csati és már régóta ez a tápom van! am utánna!miért???
0
0
0
0
TaylorXIII avatar
Azt mondod, hogy a 6+2 tűs csatit már belepróbáltad dugni a processzor tápcsatlakozójába? Ugye nem sikerült bele dugni?? Mikor próbáltad? a 4 tűs CPU tápcsatlakozó előtt vagy utána? Milyen tápod volt előtte?
0
0
0
0
mamusz11 avatar
Igen tuti! Van egy 6+2 pines csati amit ha bedugok akkor semmit se csinál gép!Van a gépben 3 venti(2x8cm és egy 12cm) a régi konfiggal tökéletesen működött de most belessultak meg a 12 cm nem is megy!!!Ha veszek egy átalakítót azzal működhet?

UI.:HELP sürgős!
0
0
0
0
TaylorXIII avatar
Egy M-tech tápnál ez könnyen elképzelhető. Mindent jól dugtál be tuti?
0
0
0
0
mamusz11 avatar
Hali!

Ma vettem egy Asrock FM2A75m Pro4 alaplapot és egy Amd A8 6600K procit!A gond az lenne hogy a tápon(M-Tech 550W) csak 4 pines 12voltos kábel van de a lap 8 pines!A kézikönyv szerint bekötöttem a 4 pinest de bekapcsoláskor 5 rövidet sípol ami ha jól olvastam központi processzor hiba!
Mi lehet a gond!Nem ka elég áramot?
0
0
0
0
neuroflex avatar
hogy tudom vissza szeretném állítani régi yuo tube.ot hogyan kell?
0
0
0
0
no avatar