Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Thomech avatar
Sziasztok
Két kérdésem lenne. Az egyik egy eléggé hülye kérdés amire a válasz szinte biztos az, hogy nem de azért megkérdezem! 😃 Szóval lehet valami baja a ledes full hd monitor/tv mnek attól, hogy kb 3cm re mellette helyeztem el a routert? (Kicsit hülye kérdés de szeretek biztosra menni) 😊

A másik pedig, hogy most netezésnél 56C° os a proci. Ezért még +ban fog kapni egy laptophűtőt is. (Azt megjegyezném, hogy döglesztő hőség van a házban esténként. kb 30C°)
Tehát az a lényeg óvintézkedésnek kap egy hűtőt. A linken találhatót néztem ki. Valakinek esetleg vélemény?
[LINK]
0
0
0
0
matth1004 avatar
már előtte is.. én meg azt hittem hogy az alaplapom ment tönkre.. (egy "hozzáértő" állítása szerint)
0
0
0
0
Bronson avatar
attól hogy kicserélted a lapot?? vagy már előtte is az volt és azt hitted hogy a lap?
0
0
0
0
matth1004 avatar
kiderült hogy a procim halt meg :/
0
0
0
0
szilver avatar
ha nem jön be semmi akkor nézd meg hogy a procinál fent a a 4 pines táp csatit be-e dugtad. az alaplap szélén helyezkedik el.vagy rossz helyre(egyel mellé) vagy fordítva dugtad be a power led-et.
0
0
0
0
matth1004 avatar
már bekapcsol a gép de nemvilágít a led a bekapcsoló gombnál ki kapcsolni nem tudom csak ha áramtalanitom és nem jön be semmi. megy a gép és ennyi.. nem értem már teljesen összezavart :|
0
0
0
0
szilver avatar
Az user manual-ban benne van hogy hogy kell bekötni a gombokat.Meg a lapon is rajta vannak a rövidítések és a + - jelek is.De egyébként igen lehet hogy a power gombot rosszul kötötted be.De a táp hogy hogy sípol???Simán csak áram alatt van a gép és sípol?Vagy bekapcsol a gép csak sötét marad a képernyő?
0
0
0
0
matth1004 avatar
hali valaki tudna sűrgősen segíteni?
vettem egy alaplapot: Asus M4A78-EM