Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Bioritmus avatar
Sziasztok. Lehet hogy a legrosszabb helyre írom be, de nem értek az ilyen témához és haverom bogarat ültetett a fejembe szóval megkérdezem: Honnan lehet azt észrevenni hogy esetleg egy kémprogram fut a gépen ami lopja az adatokat (jelszavak stb) ?? Olvastam hogy megnövekszik "adatforgalom" a "küldött" irányba, itt milyen mértékű növekedésre kell gondolni illetve milyen mennyiségű küldött adat számít normálisnak? Illetve a windows defender egy gyors vizsgálat lefuttatása után észreveszi ezeket a programokat vagy mindenképpen a több órás részletes vizsgálat eredményét kellene megvárnom?
Köszönöm a válaszokat előre is! 😀
0
0
0
0
💬 1
hashimoto avatar
@Bioritmus: Egy SUPERAntiSpyware és MBAM kombó hatásos lehet.
0
0
0
0
werner78 avatar
Sziasttok!
Laptop memória bővítésén gondolkodok. Az mindegy hogy dual vagy single channeles? Ebbe a laptopba kellene: [LINK]
A segítséget előre is megköszönöm!
0
0
0
0
💬 2
Bronson avatar
@werner78: abban 4gb a lapra van forrasztva, és csak egy slot amit szabadon bővíthetsz. max 12gb-ig, tehát egy 8gbos a max amit vehetsz bele, de plusz 4gb-tól felesleges feljebb menni... mondjuk cpu-z-vel vagy aida64-el nézd meg a memória adatait és és olyat vegyél, ami azonos órajelű/időzítésű
0
0
0
0
ddkk22 avatar
Sziasztok.
Tudnátok mondani olyan rendszerhűtőt ami csendes és 20cm-es? Nézegettem videókat de olyan nagy különbséget nem vettem észre, és fontos lenne hogy ne ledes legyen.
A segítséget köszönöm 😀
0
0
0
0
💬 6
ddkk22 avatar
@Puffin: Az a baj hogy ez ledes 😀
0
0
0
0
Puffin avatar
@ddkk22: Van Led nélküli verzió is.
0
0
0
0
ddkk22 avatar