Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
komorszabi avatar
Sziasztok, lenne egy kis problémám, az újonnan feltelepített WIn7 64-el. A problémám a következő: A CPU üres járatban sem megy 35% alá, megnéztem a feladatkezelőben, hogy mégis mi lehet ez, de nem igazán találtam semmit. Ha tudnátok rá megoldást légyszíves írjátok le. További szép estétét.
0
0
0
0
no avatar
Sziasztok! Az a gondom volna (vagyis a gépemnek), hogy néha gondol egyet a gépem aztán lefagy a kép de hang az van, nem tudom mi csinálja. Valami ötlet?
0
0
0
0
RIbeni avatar
Hali!

Ha egy 1600-as (2 x 4) ram pár mellé beteszek egy 2400-as (2 x 4) ram párt, akkor a 2400-asok visszamennek 1600-ra, vagy ez nem lehetséges?

Ezekről lenne szó:

[url]http://www.patriotmemory.com/product/detail.jsp?prodline=5&catid=34&prodgroupid=232&id=1251&type=1[/url]

[url]http://www.patriotmemory.com/product/detail.jsp?prodline=5&catid=34&prodgroupid=232&id=1396&type=1[/url]

Köszi
0
0
0
0
anyu89 avatar
Sziasztok MSI Z77A-G45 típusú alaplapom van 2x4GB Corsair Vengeance. Ha tennék még bele 4GB-t egybe valamelyik üres slotba nem problémázna vele?
0
0
0
0
no avatar
Sziasztok.Nem vagyok teljesen tudatlan de ez most feladja a leckét nekem is.Van egy Antec Kühler H20 920-as hűtőm.Az lenne a probléma, hogy ha el akarom indítani a Chill Control V szoftvert akkor ezt a hibaüzenetet kapom:
Cannot connect to chill control device.Check USB connection on device and restart the chill control application.

Próbáltam újratelepíteni de az nem segített.A gyártó oldaláról szedtem le a legújabb szoftvert.Előre is köszi ha tudtok segíteni 😀
0
0
0
0
csabacsi avatar
igen nekemis ez a problemam vagyis egyik baratomnak
0
0
0
0
no avatar
Sziasztok! Az a gondom volna (vagyis a gépemnek), hogy néha gondol egyet a gépem aztán lefagy a kép de hang az van, nem tudom mi csinálja. Valami ötlet?
0
0
0
0