Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
gigazte avatar
Hali! Lenne egy noob kérdésem!😆 Nemrég vettem egy Samsung S22C150-es LED monitort, és az lenne a hozzá tartozó kérdésem, ha sokáig áll a kép, akkor a LED monitor is lehet szellemképes?
0
0
0
0
Bronson avatar
Próbáld ki egy sima dvi kábellel hogy fennáll e a probléma, akkor elvileg minden gond nélkül kell hogy elfogadja az 1440x900as felbontást. Sajnos azt hiszem csak digitálisan lehet 1440x900as felbontást használni, tehát csak dvi kábellel.... én is próbáltam az enyémet sima VGA kábellel de akkor nálam sem volt 1440x900as felbontás, csak kisebb. DVI kábellel viszont semmi gond nincs, már ha a monitorodon van dvi bemenet... most milyen monitort használsz?
0
0
0
0
Mandel avatar
Véleményt szeretnék kérni! I5 4670k-hoz Asus Z87-K, vagy Z87-C lapot vegyek?
0
0
0
0
no avatar
Bronson: kösz a tippet de nem jó ez csak a mikrofonnal megy
0
0
0
0
Bronson avatar
Telac4 : menj a Realtek menüjébe és ott próbáld meg kipipázni amit bejelöltem, elvileg akkor működnie kéne annak amit szeretnél! (amúgy csak tipp, én még nem próbáltam... )

https://kepkezelo.com/images/bk8rrr7d5x1bcgjqxvna.png
0
0
0
0
no avatar
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem hogy az megoldható e hogy bedugtam a fülest és a hangszórót külön lukba és azt szeretném hogy a bönglsző és egyéb dolgok a hangyszórón mennyenek a játékok meg a fülesen ez megoldható?
0
0
0
0
no avatar
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem hogy az megoldható e hogy bedugtam a fülest és a hangszórót külön lukba és azt szeretném hogy a bönglsző és egyéb dolgok a hangyszórón mennyenek a játékok meg a fülesen ez megoldható?
0
0
0
0
RIbeni avatar
csabacsi: Lehet videókártya probléma, processzor hűtés gondok, vagy memória hiba is...

-Futtass le memtesztet
-Nézni kell a proci hőmérsékletet pl Prime 95 alatt