Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
MariusTitus avatar
Megoldodott a problémám egy gép ujratelepitéssel
0
0
0
0
no avatar
Kamaa Nézd meg a profilomban a gépem, kicsit több mint 100 ezerből megvolt. Az AC4 és a BF3 is simán megy.
0
0
0
0
Kamaa avatar
Sziasztok! Tesóman szeretnék gépet összerakatni játékokhoz. pl: ac4,bf3 stb..
valaki tudna segíteni?
100 ezer forintom van rá.
0
0
0
0
Puffin avatar
Core 2 Quad Q9000-es szériát
0
0
0
0
no avatar
Milyen procit ajánlasz?
0
0
0
0
Puffin avatar
az alaplap csere nem hozna gyorsulást! Erősebb proci + több memória
0
0
0
0
no avatar
CPU: Pentium (R) Dual-Core E5700 3. 00 GHZ
Vidi kártya: Nvidia Geforce GTX 650 1 GB
De a gépem nagyon lassú, alaplap csere talán megoldaná?
0
0
0
0
Puffin avatar
Tomix354: Nem tudjuk a géped többi adatait, így nehéz válaszolni. De nem valószínű hogy megérné alaplapot váltani
0
0
0
0
no avatar
A másik van a gépemen, megéri, hogy kicseréljem?
0
0
0
0
NeTuddMeg avatar
Tomix354: sztem az ASRock. de csak mert alap 1600as az FSBje
0
0
0
0
Sicu33 avatar
EliteGameR : Szeretnék bele alulra is egy coolert 😀
0
0
0
0
no avatar
Melyik jobb alaplap:
Gigabyte G31M-ES2L vagy Asrock G31M-GS?
0
0
0
0
TaylorXIII avatar
AKár. valamikor még jó volt?😃
0
0
0
0
MariusTitus avatar
megpróbáltam de nem változott semmit.Esetleg rendszervisszaállitás segithetne rajta?
0
0
0
0
TaylorXIII avatar
Hát előszőr is azt próbáld meg. DirectX egyébként fenn van?😃 Gondolom igen😃 De azért póbáld meg újrarakni előbb csak a directx-et.
0
0
0
0
MariusTitus avatar