Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
NeTuddMeg avatar
Tomix354: sztem az ASRock. de csak mert alap 1600as az FSBje
0
0
0
0
Sicu33 avatar
EliteGameR : Szeretnék bele alulra is egy coolert 😀
0
0
0
0
no avatar
Melyik jobb alaplap:
Gigabyte G31M-ES2L vagy Asrock G31M-GS?
0
0
0
0
TaylorXIII avatar
AKár. valamikor még jó volt?😃
0
0
0
0
MariusTitus avatar
megpróbáltam de nem változott semmit.Esetleg rendszervisszaállitás segithetne rajta?
0
0
0
0
TaylorXIII avatar
Hát előszőr is azt próbáld meg. DirectX egyébként fenn van?😃 Gondolom igen😃 De azért póbáld meg újrarakni előbb csak a directx-et.
0
0
0
0
MariusTitus avatar
nos hát elég komoly baj van amit nemértek hogy miért csinál a gépem....... bármit inditok azt irja h nem támogatja a dx 10t se -.-" pedig eddig semmi gond nem volt semmivel.Most nemértem hirtelen mi a franc lett előtte volt egy piszok nagy lassulás egyszerüen bármit csináltam 20 évig töltötte............. most pedig nem értem miért nem akar normálisan müködni olyan mint amikor játék közben megkérdi h maradjon e igy a win7 szinösszeállitás vagy ne.Na nekem igy indul állandóan.........Mi a jóisten van már ezzel a kurva géppel? ujrakéne rakni?
0
0
0
0
TaylorXIII avatar
például: http://ipo n.hu/webshop/product/logilink_harddisk_mounting_set_25_to_35/560686

De amúgy ilyen is van: https://www.pc x.hu/termek/hdd-beepito-keret-par-2-5-55848 Végülis a p c x-es jó lenne. Nem kell itt semmi túl extra.
0
0
0
0
zsolty87 avatar
Sziasztok!
Létezik olyan átalakító amivel a 2.5-ös laptop winchestert be tudom tenni az asztali gépbe? Ha igen linket is kérnék az eszközről. Előre is köszönöm.
0
0
0
0
TaylorXIII avatar
Több de ez kb jelentéktelen különbség.
0
0
0
0
TaylorXIII avatar