Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
MentaLike avatar
Akkor felejtős a dolog... kár. 😞
0
0
0
0
Puffin avatar
a Core2Duo-t semmiképp nem kezeli
0
0
0
0
MentaLike avatar
TaylorXIII - Lehet, hogy egy kicsit értetlen vagyok de akkor ez azt jelenti, hogy a haverom Core2Duo-ja belemenne az alaplapomba? Ja és még vmi milyen táp kell neki? Hány wattos? Mert az enyém nem egy mai darab. 😀
0
0
0
0
TaylorXIII avatar
computer55: Én eszerint úgy látom a Pentium D mehet bele és látod melyek(igaz D2151-x1 van ebben a táblázatban [LINK]
De eszerint a hirdetés szerint kezeli a pentium d procikat szóval egybevág az előző pdfel. Szóval ja, támogatja bár nem mindet a pdf szerint. http://hardver apro.hu/apro/fujitsu_siemens_d2151-a1_2/hsz_1-1.html
0
0
0
0
cseszka avatar
Ameiken hagyod,nem árt neki,én csak akkor áramtalanitok,ha villámlik.
0
0
0
0
frank04 avatar
Sziasztok! Vettem egy Samsung UE40F6100AWXXH 3D LED tv-t. Azt szeretném kérdezni, hogy mi a legjobb neki kikapcsoláskor?
1, Ha nem kapcsolom ki a "power" gombbal, és világít egész este,
2, vagy ha a power gombbal is kikapcsolom, de az elosztót nem,
3, vagy ha az elosztót is lekapcsolom?
Köszi szépen!
0
0
0
0
techman86 avatar
computer55 nem tudja valószínűleg a két magosokat, az A2 -nél írják a dual core-t ! de rakjátok bele az a biztos 😀
0
0
0
0
GaboC avatar
2 merevlemez van a gépembe és az egyiknek szokása folyton leállni, majd újra indulni hang kiséretében😃 Az energiagazdálkodás menüben már kikapcsoltam a merevlemez kikapcsolását, ha nem használom, de ettől független csak ki/be kapcsolgat. Valaki?
0
0
0
0
szilver avatar
Nagyon jó CPU.Nekem bevált.Nézd meg a konfigomat ,abból lehet ki tudsz indulni valamerre. 😀
0
0
0
0
Bronson avatar
nem csak az a lényeg, hanem a többi cucc is... mi lesz még mellette?
0
0
0
0
Sicu33 avatar
AMD FX-8350 4GHz AM3+ procihoz mekkora tápra van szükség? 😀