Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Bronson avatar
amúgy viccen kívül nem te vagy az első aki codegen tápot használt és kattogott neki...
0
0
0
0
GaboC avatar
MC MaRcI: Haveromnak is 400-as Codegenje van és neki bekapcsolást követően zúg, mint a Jumbo porszívó. Körülbelül 3 percig csinálja ezt majd lecsendesül. Igen csak típus hiba lehet.
0
0
0
0
Bronson avatar
attól hogy Codegen 😆
0
0
0
0
MC MaRcI avatar
talán mintha a táp kattogna de ***ott hangos 😆 am volt már ilyen többször is egy idő után abba hagyja csak fogalmam sincs mitől lehet
0
0
0
0
Bronson avatar
honnan jön a kattogás? (nehogy azt írd hogy a gépházból, mert kinyírlak) nem lehet hogy valami kábel hozzáér valamelyik ventilátorhoz?
0
0
0
0
MC MaRcI avatar
kattog a gépem mint az állat de működik normálisan nem melegszik meg semmi ilyenkor mivan ?
0
0
0
0
Puffin avatar
Tud valaki mondani valami normális progit UPS-hez? (FSP EP1000-esem van)
0
0
0
0
mlan0 avatar
Eztírja ki a dirt2(pedig crackeltem)

😜lease run the game's launcher application dirt2 .exe
0
0
0
0
Galex1995 avatar
Hali, lenne megint egy gyors kérdésem, kicsit új nekem az SSD-s telepítés. Szóval az van hogy SSD-re tettem a Win 7-et és ugye telepítés előtt létrehozta a 100 megás partíciót rajta. És az a problémám hogy mikor Windows Loaderrel aktiválni akarom akkor azt írja hogy Unsupported Partition table. Valami megoldás van erre?
0
0
0
0
TaylorXIII avatar
Szerintem vinné a lap de biztos megvan az oka, hogy miért nincs a listában. Ismerősödön áll, hogy belerakja vagy sem😃 vagy vegyen x6-ost ami 95 wattos😃
0
0
0
0
szilver avatar
Köszi Superlompos 😃 Nem az én lapom am szerencsére 😃
0
0
0
0
NTSC Jani avatar
Ha R.G. Repack-ot találsz az is jó.

szilver: Csak a 95W-os verziókat támogatja a lapod, szóval sajnos nem.
0
0
0
0
no avatar
"Reload" "BlackBox" ezek azok amik jó verziók szoktak lenni általában.