Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
winrar avatar
Kinek melyik. Mivel én utálom a win8-at, ezért win7. De ultimate fölösleges játékra, elég a home premium.
0
0
0
0
PatrikVagyok avatar
Sziasztok melyik operációs rendszer a jobb a Windows 7 Ultimate 64bit vagy a Windows 8.1 Pro 64bit? :S
0
0
0
0
Kmisi99 avatar
Persze! Berakod másik gépbe és leszeded a dolgokat. Ha annyira szar akkor meg a get data back nevű program az egyik legjobb adatmentő program.
0
0
0
0
gytomi avatar
Sziasztok! Sérült winchesterről le tudok szedni fájlokat? Annyira sérült, hogy iszonyatosan lassú. Előre is köszi!
0
0
0
0
Ironshaq avatar
mlan0:Milyen op.rendszered van?Nekem is ezt csinálta vista alatt,aztán friss Win 7-re telepítve megoldódott a probléma.(Azt a 3D-s hangot vagy mit is fel kell rakni hozzá.)Igaz,nekem eredetiben van meg.
0
0
0
0
mlan0 avatar
Ez szerintem hülyeség,ha nem is bírná akkor is el kéne indulnia.
0
0
0
0
LightLeach avatar
mlan0
Sztem egész egyszerűen nem bírja a géped
0
0
0
0
mlan0 avatar
A dirt 2-vel is így jártam :/
0
0
0
0
TaylorXIII avatar
Pedig úgy jónak kéne lennie.
0
0
0
0
TaylorXIII avatar
games for windows live-ot rakd fel.
0
0
0
0
mlan0 avatar
Az a problémám van hogy ma le töltöttem a Dirt3 BlackBox-os verzióját és amikor rá akarok lépni akkor egy kicsit tölt az egér mellet lévő karika és aztán kész.Mi lehet a probléma?
0
0
0
0
TaylorXIII avatar