Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
no avatar
Random kekhalal/ujraindulas, magakad a kep da a hang megy tovabb, windows 7 aero kikapcsol nalam legalabbis ezeket csinalta.
0
0
0
0
PatrikVagyok avatar
Sziasztok én egy olyan kérdéssel fordulnék hozzátok hogy milyen jelei lehetnek annak hogyha gyenge a tápegység egy gépben?
0
0
0
0
Adamoo123 avatar
Metos95. Az csak azt jelzi hogyan rakhatod őket kitbe. Szóval ha veszel egy kit ramot akkor érdemes ugyanolyan színű foglalatba rakni.
0
0
0
0
no avatar
P8B75-V

Ennél a lapnál mit jelentenének a 2 különböző színű memória DIMM (KÉK-FEKETE) ?
0
0
0
0
no avatar
Ott a pont 😀 Ram kevés (4GB) maxhoz nem valami sok. 8GB azért ajánlott.
0
0
0
0
kung avatar
Szia asdasd998!
Vegyél bele +4 gb ramot, hogy összesen 8gb legyen és megoldódik az ingadozás.
0
0
0
0
asdasd998 avatar
Sziasztok!
Egy olyan problémám lenne hogy Battlefield 4 meg a Watch Dogs nem használja ki a videókártyámat. mind kettő játékban teljesen ingadozik a kihasználtság...Mit lehetne ezzel csinálni?
0
0
0
0
ddkk22 avatar
Nem garanciás már 😞 Nincs rajta semmi. Ma raktam újra mert ma jött meg az ssd 😃
0
0
0
0
Puffin avatar
SMART Bad a vinyó... Ha garanciális akkor csere, ha nem akkor ments le róla mindent amíg még tudsz!
0
0
0
0
ddkk22 avatar
Amivel csináltam program, azzal nem lett jó. mydafrag nevő program volt.
0
0
0
0
SCoreblack avatar
Na szuper. 😀 ill,hogy csak ez volt.
Töredezettségmentesítés nem segítene?
0
0
0
0
ddkk22 avatar
Megoldott a probléma. A samsung vinyó volt a gond, a sentinel már jelzi egy ideje hogy rossz. De arra szoktam tölteni. Nem gondoltam volna hogy befolyásolja a bootolást. Mert a volt gépembe is jelezte hogy rossz de ott gond nélkül elindult. Szóval vennem kell egy vinyót amire tudok játékot rakni meg hasonlók.
0
0
0
0
SCoreblack avatar