Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
ddkk22 avatar
Megoldott a probléma. A samsung vinyó volt a gond, a sentinel már jelzi egy ideje hogy rossz. De arra szoktam tölteni. Nem gondoltam volna hogy befolyásolja a bootolást. Mert a volt gépembe is jelezte hogy rossz de ott gond nélkül elindult. Szóval vennem kell egy vinyót amire tudok játékot rakni meg hasonlók.
0
0
0
0
SCoreblack avatar
A boltot is érdemes lenne megkérdezni ill szervizt ahol vetted,hátha csak valami alapbeállításról van szó.
Mindenesetre engem is érdekelne a megoldás,majd írd be ugyan ide, ha megvan.
0
0
0
0
ddkk22 avatar
Amikor össze lett rakva már az első indítás óta ilyen. De nem találok róla semmit hogy miért is csinálja.
0
0
0
0
SCoreblack avatar
Fast boot nem világos nekem mi is az,boot override,
leírhatnád hogy is kerültél bele a biosba,ez is érdekelne.
Használtad a géped rendesen, majd felkeltél bekapcsoltad a gépedet és a bios fogadott?
Valami default settingsre kéne rákeresni.
https://kepfeltoltes.hu/140811/asssssss_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
0
0
0
0
ddkk22 avatar
1hónapos a lap egyébként. Tökéletesen működik csak ezt nem tudom miért nem indul egyből a windows. Nézegettem én is videot, de megoldást nem találtam.
0
0
0
0
SCoreblack avatar
2006-ban volt ilyesmi az alaplapommal, annak az lett a vége kuka utca.
Szedd le a másik meghajtókat a gépről és úgy próbáld meg.
Esetleg mondtam volna biosba defaultra...( azt hiszem ha jól emlékszem elem kiszed majd vissza,de csak ha előbbieket megpróbáltad) ill várd a többiek hozzászólását.
Nehogy valami kárt okozz benne.Zsír új lapnál nem biztos kell elem csere nekem réginél kellett.

[url]http://gepigeny.hu/profile.php?lookup=6495&sub=usercomp&comp=59482[/url]

Youtube-on is szoktam nézegetni ill hasonlítgatni a sajátomat az ott lévővel a tiéd biosa-

[LINK]
0
0
0
0
ddkk22 avatar