Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
DJ Anonymus NH4SCN avatar
Sziasztok!

Honnan tudom,hogy a processzor jól ki tudja használni a VGA-t?

Mi alapján kell ezt megállapítani?
0
0
0
0
no avatar
sziasztok az lenne a kérdésem, hogy a laptop bill alatti kis kalap szerű fehér rész megtört, hogyan kell ezt kicserélni pontosan mert nem tudom és egy másik billentyűből akarok kivenni és belerakni abba mert az fontos billentyű?
0
0
0
0
adamovszki avatar
35-40 k körül mozog a lap😀 Hűtő bejövős 😃DDDD
0
0
0
0
Puffin avatar
nem rossz az a lap. Újan vagy használtan vennéd? Mi az ára?
Coolermaster Hyper TX3 EVO jó lenne arra a procira.
0
0
0
0
adamovszki avatar
Sziasztok !: ) Egy kis segítség kellene ! 😀 Szerintetek a Asrock 990FX Killer alaplap, Socket AM3+ jó újítás lenne alaplap téren ? 😀 És még azt szeretném megkérdezni, hogy milyen középkategóriás hűtőt ajánlatok a Fx-6300-as procimhoz ? 😀 Előre is köszönök mindent !
0
0
0
0
Bronson avatar
jobb klikk a videóra amikor elindítod, audió - adatfolyam kiválasztás, ott kell hogy legyen.
0
0
0
0
MC MaRcI avatar
csuma leszedtem egy filmet ami elvileg angol/magyar szinkronos az angol szinkron oké csak a magyart nem tudom beállítani KMPlayer-t használok hogy tudom a magyar szinkront beállítani?
0
0
0
0
PatrikVagyok avatar
köszönöm a segítségeteket 😀
0
0
0
0
SCoreblack avatar
"piero86 2014. 08. 19. 22:28:29 #

van egy kettő... Pl a driver genius nevű program."

Fontos az is milyen driverről van szó,nekem is szükségem volt egyszer egy hang audio driverre semmilyen alapverzió nem volt jó.Tesómék bementek az egyik áruházba és ott mondták is a sorszámot, hogyan keressek rá a googleben és megtaláltam jó lett.
Én is úgy gondoltam régen tök jó ez a progi, de mivel egy ilyen egyszerű drivert nem talált meg a mai napig hanyagolom a használatát.

Ezen felül érdemes kipróbálni hátha segít.
0
0
0
0