Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Bronson avatar
szerintem kell hogy legyen hozzá driver ahhoz hogy működjön... csak van e olyan régebbihez win7 alá...? nézd meg a kx project oldalán
0
0
0
0
niteforce avatar
Sziasztok az lenne a problémám, hogy újra van telepítve a gépem, most xp helyett windows 7 van, és sehogy nem működik a hang. Van egy hangkártyám (Creative CT4670) ez olyan hogy nem kell hozzá driver, csak berakod a gépbe, elindítod és megy. Xp alatt ment is ahogy kell, de windows 7-el nem szólal meg. Nincs áthúzva a tálcán a hangszóró ikon, a keverőben látszik, de hang nincs.
Felraktam az alaplapi hang driverét (ehhez csak XP-s szoftver van a honlapon, így azt raktam fel) Szintén felismeri cuccot, látszik a keverőben, ki is írja hogy realtek ac 97, de hang így sincs.
0
0
0
0
Bronson avatar
az 1600-as is 1333-on fog menni, elvileg nagyobb gubanc nem kéne hogy elegyen...
0
0
0
0
adamovszki avatar
Sziasztok ! Az nagy probléma, hogy van 2 db Kingston HyperX 8 gb-s ramom, de az egyik 1600 mhz-s a másik meg 1333 mhz-s.. Zavarni fogják egymás, esetleg lesz valami probléma belőle ? Előre is köszönöm a válaszokat 😀
0
0
0
0
MaTpr0F avatar
Bebootolni be fog csak semmi nem fog működni, mivel azok a driverek nem jók az asztali pc-hez.
0
0
0
0
nokiacsabika avatar
zsolty87

A biosban megváltoztatod a boot sorrendet amit a boot menüfül alatt megtalálsz DE!!!! azt garantálom hogy úgy lefagy mint a huzat, az adott géphez friss telepítés kell az oda való driverekkel és segédprogramokkal. Már meglévő rendszert nem teszünk be másik konfig alá!
0
0
0
0
MaTpr0F avatar
Bootolási beállításoknál a biosban be kell állítani.
0
0
0
0
zsolty87 avatar