Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
DJ Anonymus NH4SCN avatar
Sziasztok!

Az AMD-nél van az AMD Vision Engine Controll.

Az Intelnél pedig van más.

Amikor feltelepítem a gépem,akkor ezek automatikusan fenn lesznek a gépen vagy fel kell telepíteni?

Mellesleg amikor összedobom a gépet akkor az illesztő progik a legfrissebbek?

Még egy kérdés:

http://kepfeltoltes.hu/view/140928/332808205K_pkiv_g_s_www.kepfeltoltes.hu_.png

Ha letíltom akkor az APU-ban lévő 7640g-s vidi kártyát nyomom ki?

Ha igen akkor utána még vissza tudom "hozni"?
0
0
0
0
no avatar
Sniper elite v2-ben hogy lehet beállítani hogy 60 hzen induljon? szétvan nyomva a kép 75-hz-en mozog, konfigban sem tudtam mihez fogni.. valaki segitsen, köszönöm...
nvidia panelban 60.ra van állitva amugy, másnál nincs ilyen gond....
0
0
0
0
Puffin avatar
Metos95: hát az a típus biztos nem visz semmilyen több GPU-s rendszert, mert csak 1db PCI-e slot van rajt.
Ha ez az: [LINK]
0
0
0
0
no avatar
Asus B75M-LE

ez a lap visszi az nvidia SLI-t????

Mert a lap oldalán néztem,de

Azt írta ,hogy a több GPU-s technológiát az AMD Crossfire technologia támogatja.
Akkor most mi van?
0
0
0
0
SCoreblack avatar
"Anonymus1"
Még nem érkezett válasz rá,ezért 1-2 fórumból kimásoltam neked infókat hátha segítségedre lesz valamelyik:

Spoiler!

Nekem automatán átkapcsol ami annyit tesz, hogy ha nincsen benne vga akkor cpu-t kezdi használni, ha van benne akkor pedig az erősebbet.
Hangsúlyoznám erősebbet.Ez megmutatja mi megy jelen pillanatban a gépeden, ha van diszkrét kártya, kikapcsol.

[LINK]

Miért lenne erősebb?Szerintem azért nem,mert meg van határozva a tudása amivel legyártották.Viszont sebesség és sebesség közt van különbség cpu beállításnál.
Catalyst nevű programmal tudod szabályozni:

[LINK]

Ill te tudod szabályozni a sebességet.