Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
no avatar
A procira azért nem gyanakszom mert kérdezősködtem és mindenki szt mondta,ha a proci tönkremegy akkor se kép se hang.Aramokról annyit hogy az egyik egy 4gb-os valami Good Ram,a másik egy 2gb-os Corsair,mindkettő 1333mhz-es.Az Asrock labban már több mint 1 éve mentek együtt komolyabb játékok alatt is.Megnéztem a két alaplap honlapján a ramjaim nincsenek a támogatott memoriák között,ez lehet a gond?De akkor eddig miért ment rendesen.Próbálok másik vinyót szerezni és úgy megnézni
0
0
0
0
SCoreblack avatar
Maradt a processzor meg a winchester, mert ugye a ramokat kizárhatjuk külön- külön is megnézted és akkor is csinálta,tápot szintén,alaplap új,vga-t meg kaptál,a rendszer pedig új és ráadásul win7-8-nál is ezt csinálta.
Ha csak nem egy periféria az egér vagy a billentyűzet okozza a jelenséget,vagy kábel megtöredezett.

Tehát periféria vagy kábel,cpu,ram,winyó ezek....az összes régi alkotó.
Nem találom milyen típusú ramokat támogat ill milyen ramok vannak benne, neve érdekelne meg mi van ráírva.Mhz,időzítés,típusa a neve.
0
0
0
0
no avatar
Különböző időközönként indul újra.2+4gb ram van benne külön külön is voltak a két lappban.Frissen van telepítve a win8.1,előtte 7 volt fennt a gépen,akkor is csinálta.Kb.3 hete kezdődött
0
0
0
0
SCoreblack avatar
Tesztet csináltál ami nem mutatott hibát:"Csináltam a windowssal memoriatesztet,azok jók."
Mikor történik az újraindulás?
Nekem windows betöltésekor volt ez a gondom.
Pl ez is lehet akár szerintem,én nem vásárolgatnék hanem kölcsönkérnék.
Ez azért nehéz dolog mert új lap,másik táp és kártya,.....másik rendszerrel próbáltad már?
Mennyi memória van benne?Szedd ki külön- külön és úgy,mondjuk teszt volt már.

"a vinyo a win 8.1 feladatkezelő szerint töbször 100%-on pörög netezés közben.Ezek is okozhatják az ujraindulást?"