Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
ddkk22 avatar
gabesz2482
Sokat segítene az is, hogy ha kitöltenéd az adatokat.
0
0
0
0
no avatar
Hello Mindenkinek!A következő problémámat már egyszer leirtam,de még nem oldódott meg.A gond az hogy folyamatosan ujraindul a gépem.Volt szervizben ott mondták hogy kell egy új alaplap.Vettem egyet asus a55bm-k,de ugyanúgy ujraindul.Csináltam a windowssal memoriatesztet,azok jók.Hd7770-es vga-m van,kértem kölcsön egy hd6850-est avval is ujraindult.Két különböző tápegységgel is próbéltam,420w,és 650w,de semmi változás.

Esetleg az gondot jelenthet hogy,bár a hdd sentinel 100%-ot ir a vinyóra de adatkapcsolati hibák előfordultak.A vinyó egy 320gb-os Seagate Barracuda sata3-es
Proci egy Athlon X4 750k,alapjáraton 21 fokos szobában 40 fok körűl van,netezés közben 2-3%-on megy.
A régebbi alaplap egy asrock fm2a55m-dgs.A mostani asus dobozára is és az asrockéra is az van irva hogy ajánlott A szériás processzor,talán ez lehet a gond?
0
0
0
0
nOmAd6 avatar
Vissza tettem azt ami a CD-n volt azt hittem már minden rendben de 50 perc után ismét kifagyott igaz most a videókártya kussolt nem is indult újra a gép csak lefagyott.. Fekete kép és semmi írás
0
0
0
0
SCoreblack avatar
https://kepfeltoltes.hu/141011/ite_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Nekem nincs is olyan pl.

Viszont olvastam ezek mind mást mutatnak,amd overdrive az meg bezizzenti a gépemet...
Pl játék közben érdekes módon lemegy alacsony hőre az overdrive szerint,más programnál
meg 70 körül,volt hogy nyúztam és 100-körüli értéket kaptam,stabilitás teszt-rendszer élményindex és még megnyitottam vagy 20 ablakot amit nem töltött be csak a hőemelkedést figyeltem meg.
Legjobb hőmérséklet figyelő hely az maga a bios legalább is így tudom.
0
0
0
0
nOmAd6 avatar
https://kepfeltoltes.hu/141011/tmo_www.kepfeltoltes.hu_.png