Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Bronson avatar
most nem értem mi a kérdés... a dobozon is ddr3 van meg a gpuz is ddr3-asként mutatja. mi a probléma?
0
0
0
0
Thomech avatar
Lenne egy kérdésem, az mitől lehet, hogy mondjuk van egy régebbi Geforce EN8600GT videókártya (Asus 256mb os és elméletileg csak DDR3 as rammal) a GPU-Z pedig GDDR3 asként írja le. Akkor most az az igaz ami a dobozán van a kártyának vagy amit a program mutat? Nem fontos ilyen régi kártyánál meg ilyen kevés ramnál tudom csak még is furdal a kíváncsiság. 😃
0
0
0
0
SCoreblack avatar
https://kepfeltoltes.hu/141023/test_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
[LINK]
Igen csak azt nem tudni, hogy ugye kártyával is ezen sebesség növekedés érhető el,ha igen akkor a magasabb órajelűt érdemesebb választani.
Kingston az egyik legjobb fajta ram amúgy amiket olvasok a ramokról,hyper x, beast meg amik vannak.
"Egyébként általában a CPU nem nagyon szenved memória sávszélesség hiányában (néhány spéci feladatot leszámítva), így gyakorlatban nem sokat számít a magasabb órajelű RAM (a videokártyáknál már más a helyzet, ott az erős GPU-k megkövetelik az extrém magas memória sávszélességet, hiszen ahhoz a típusú adatfeldogozáshoz ez szükséges). Több teszt kering a neten, ahol pl egy CPU-t letesztelnek 1333 és 1866-os memória órajelekkel és az átlagos teljesítmény különbség csak néhány százalék.
Egyébként APU egységek integrált GPU egységeinél már sokat számít a memória sebessége, sőt a dual chanel is! "
0
0
0
0
ddkk22 avatar
Azt hittem sima procid van, az APU-s procinál jobb a magasabb sebesség.
0
0
0
0
SCoreblack avatar
Szia néztem a múlthéten egy videót és most rákerestem és megtaláltam,a te lapod 3000-OC-ig jó,szerintem ezt árban is észrevenni, ahogy megy föl a sebesség egyenesen arányosan növekszik az ára, ez egy kemény lap.