Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
hondamoto2 avatar
Üdv kérdezni szeretném hogy 19" os monitornál az 1360*768 felbontás filmeknél játékoknál elfogadható mert volna monitor ami ezt tudja és megvenném erre van keret lcd nem led?
0
0
0
0
Manyik75 avatar
[LINK]

Itt egy blog a "magfeloldás" -rol 😀
0
0
0
0
no avatar
Sziasztok!
A segítségeteket kérném. Van egy AMD X3 450 procim és egy ASRock N68C-S UCC alaplapom. Kerestem videókat, és úgy láttam, h lehetne 4 magosítani. Csak sajnos német videót találtam és nem sokat értetem belőle. 😀 Szóval ha valaki ért ehhez segíthetne. 😀
Előre is köszönöm!
0
0
0
0
Mandel avatar
Szerintetek MSI GTX 760 Twin Frozr Gaming, vagy a Hawk verzió a jobb?? Úgy néztem hogy a Hawk kicsit magasabb órajelen megy, érdemesebb azt választani??
0
0
0
0
MohoJojo avatar
Kedves Patrik.
Hiába ír 100%-o, a far cry4-ben levettem mindent low-ra, de még is szaggat.
Pedig aztán mindenből megvan az, ami kell hozzá.
Mit kellene csinálnom, hogy ne szaggasson?
0
0
0
0
BFarkas avatar
Hogyan tudom bekapcsolni a Crossfire-t?
0
0
0
0
Subaru avatar
simán 😃 de ha nincs AM3+ os lapod ne vedd meg a 9590et(amúgy se) max 8350et(de ezt is csak akkor ha AM3+ os lapod van) mert annyit fogyaszt mint a fene és játékok alatt egy i5 odaveri
0
0
0
0
DJ Anonymus NH4SCN avatar
Sziasztok!

Egy AMD Fx 9590 kihajtana egy r9 290-et?
0
0
0
0
PatrikVagyok avatar
Nem rontottál el semmi csak a GTX 660 még ma is helyt áll 😀
0
0
0
0
MohoJojo avatar
Sziasztok.
Ma kitöltöttem a számítógépem adatait, összehasonlítás képen.
Nem hiszem, hogy olyan jó lenne a gépem, hogy bármire is kattintok, 1080p-t mutat és 100%-ot mindenhol. Nem rontottam el valamit szerintetek?
Kellemes hétvégét.
0
0
0
0
ddkk22 avatar
Utána nézek, és köszi.
0
0
0
0
Bronson avatar