Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
The Emptiness avatar
Már nem wowozok De kb ilyen lol Cod BO Battlefield 2 kategóriákra gondolok. Akkor a 6300 sem jó? szerinted?
0
0
0
0
ddkk22 avatar
alex1997
Hát ez attól függ hogy mivel akarsz játszani a jövőben, amit írtam procit, az is maximum egy r9 280 és talán a 280x-et bírná kihajtani.
De ez a te döntésed, de én az fx 4350 nem ajánlom.
0
0
0
0
The Emptiness avatar
Oké kösz (szerintem nekem akkora proci nem fog kelleni max akkora kell ami kihajtsa a 7850-et és ami optimális) Úgy akkor nem jó szerinted hogy :AMD FX-4350 vagy AMD FX-6300 és akkor bele fér a proci hűző
0
0
0
0
ddkk22 avatar
alex1997
Hát pedig jobban járnál vele, és ezt úgy mondom hogy mindig amd volt.
De akkor itt egy amd
Asus M5A97 R2.0 alaplap 23ezer
AMD FX 8320 processzor 37ezer
Kingston 8GB DDR3 1600MHz HyperX Fury kék 20ezer
Pont 80ezer.
De gondolkodj el egy hűtőn is, pl Cooler Master Hyper 212 EVO 10ezer.
Nagyon melegednek a mai procik.
0
0
0
0
The Emptiness avatar
Kösz de az Intelbe nem bízok se a Gigabyteba szóval felejtős 😞
0
0
0
0
ddkk22 avatar
csuz-li
Ha van egy minőségi 550w-os tápod, ami nem 10ezer ft volt, az már elbír egy 2kártyás rendszert is, persze jobb ha ezt egy 600-800w-os táppal csinálja az ember 😃 De ha van az embernek egy jobb minőségű tápja pl Seasonic, XFX, FSP, Corsair, Chieftec, de nem a 10ezer ft-os kategória 😃 és egy kártya van a gépbe, és ezekből a márkákból van a tápod, akkor egy 500w-os táp mindenre elég. 17felett már lehet jó tápokat kapni, ebben az árban szerintem ma az FSP 550W Raider S 550 80+ a legjobb választás.

alex1997

Gigabyte GA-Z97P-D3 alaplap 22ezer
Intel Core i5-4460 processzor 47ezer
Kingston 8GB DDR3 1600MHz HyperX Fury kék 20ezer
Ez sokkal jobb mint amit Te írtál. De +9ezerbe kerül, de nem fogod megbánni.
0
0
0
0
The Emptiness avatar