Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Wentrion avatar
@tihanz6 Az attól függ, hogy milyen tokozású az alaplap. Ha csak AM3-as akkor nem. Viszont ha AM3+-os és ez a proci van benne akkor bele fog menni.

Szerk.: Rákerestem a lapodra és a második mondatomat vedd figyelmen kívül (csak AM3-as procikat fogad be)
0
0
0
0
no avatar
Sziasztok!

Intel i5- 4440 hez a driverét is fel kell tenni vagy elég a r9 280 nak?
S ha nincs okozhatnak textúra hibát, mert azt tapasztaltam,de nem tudom, hogy vidikari rossz, v driver.. (win 7, win 8.1- egyaránt rossz, most az utóbbi van)
I5 drivert meg nem enged telepíteni, mert nem elég a rendszerkövetelményeknek -.-
0
0
0
0
tihanz6 avatar
Sziasztok ! A mostani alaplamomon egy Amd Atholon II 635 x4-es proci van aminek a foglalata: Amd socket A3
Namármost abba az a procceszor nem megy bele aminek Amd Socket A3+-os foglalata van ? O_o
0
0
0
0
no avatar
Sziasztok.

Most jutottam oda ,hogy meglett a gépem teljesen.

És olyat kérdeznék ,hogy mivel az ALAPLAPOM cpu csatija 4 pines

a tápon meg 4+4 pines csati van.
(fsp hyper 600w)

Akkor ha ezt a (4+4) et ketté veszem és ami belemegy gond nélkül az jó neki?

Nem teszi tönkre?
0
0
0
0
no avatar
Üdv!
Szeretnék kérni egy kis segítséget.
Vettem két darab HyperX FURY Blue 4GB Memória, DDR3, 1600MHz, CL10, 1.5V ramot, beszereltem egy gigabyte ga-h55-ud3h alaplapba, de amikor elindítom a gépet bejön a windows 7 töltő képernyője és ennyi, utána nem csinál semmit. Tehát megáll a töltőképernyőnél. Ezzel kapcsolatban szeretnék érdeklődni, hogy mi lehet a baja.
A válaszokat előre is köszönöm!
0
0
0
0
MC MaRcI avatar
aki ért a moddoláshoz és jó angolos segíthetne mert nem igazodok el ezen

letöltöttem szerintem mindent és bemásoltam ahová kell mégsem jó
aki jobban érti mit hogy kell leírhatná előre is köszönöm
0
0
0
0
xymano avatar