Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Athis18 avatar
HAli. am3+ vagy fm2 es lapot éri meg venni mostanság?
0
0
0
0
Kehbya avatar
PatrikVagyok:
[LINK]
Remélem segítettem.
0
0
0
0
PatrikVagyok avatar
Sziasztok! Hogyan tudom megnézni hogy mennyi áramot fogyaszt a gép?
0
0
0
0
Davezorrr avatar
ErzsikeTurika van egy tray ikonja a drivernek (kocka alakú) arra klikk,GPU-t használó programok tetreszabása vagy valami ilyesmi és ott kilistázza a programokat és h melyik mit használ
0
0
0
0
mamusz11 avatar
Boldog Újévet Mindenkinek! 😃D

Már elég régóta néha néha besárgul a monitorom(LG CRT 700S) twgnap pedig becsíkozódott pár másodpercre....
AMD A8 6600K Apu van benne még egy éves sincs nem hiszem hogy ez lenne a baja,hűtés megvan stb..
Milehet a gond?
u.i:memtestet csináltam semmi hiba nem volt
0
0
0
0
DonTuros avatar
Hogyan lehet beállítani egy laptopnál, hogy a játékok a 840M-et használják? Vagy honnan tudom, hogy az Intelt vagy az NVidiát használják?
0
0
0
0
nOmAd6 avatar
Működik köszönöm szépen!
0
0
0
0
feri917 avatar
Ha van ilyen kábeled, akkor igen: [LINK]

Jack csati megy a gépbe, RCA pedig az erősítőbe.
0
0
0
0
nOmAd6 avatar
Hali van egy Lg ht 462 házi mozi rendszerem azt szeretném kérdezni hogy valamilyen módon hozzá tudnám csatlakoztatni a számítógéphez?
0
0
0
0
mamusz11 avatar
ezt elkezdi felfele rakni de ugyanazt kiírja....azért köszi bios frissítéshez meg nem nagyon értek
0
0
0
0
mamusz11 avatar
Hali!

Újra raktam a laptopom(asus x55a) win 8.1 el raknám felfele az asus honlapról letöltött megfelelő vga drivert de ezt írja ki:HIBA Ez a számítógép nem felel meg a szoftver telepítéséhez előírt minimális követelményeknek.
???
u.i:azért zavar mert így a játékok se ugy futnak ahogy kell meg nem tudom hdmi vel rákötni TV re!
0
0
0
0
Bronson avatar
nem nagy durranás az a táp, de elvileg elég lesz!
0
0
0
0
matth1004 avatar