Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
csuz-li avatar
Procitól függ,hogy hány db memót szeretnék belepakolni?

Az, hogy mennyit lehet belepakolni elsősorban az alaplaptól függ (másodsorban az oprendszertől), hogy mennyit kezel le. A processzortól az függ elsősorban, hogy milyet tud kezelni, meg hány csatornán.
A legtöbb processzor kezeli a két csatornát. Az i5-3750 is, ami a gépedben van.
A memóriából a 1333 és a 1600 MHz-eseket.
Az alaplapod max 16 GB-nyi memóriát kezel, tehát a 2x8-nál többet nem fog tudni.
0
0
0
0
Subaru avatar
Metos95: igen az már dual channel(= 2 csatorna) lesz
0
0
0
0
no avatar
piero86:

Akkor most ezt úgy kell értenem,hogy ha 4 DIMM solt lenne a lapomon. 2 kék 2 fekete.
Akkor ha a jelenlegi memómat beleteném a PL.. a 2 kék solt ba.

Akkor mivel nekem 2 db egyforma van az akkor dual!

És az akkor már 2 csatonás???

Procitól függ,hogy hány db memót szeretnék belepakolni?
0
0
0
0
Wentrion avatar
3x8 az mióta dual? *troll* 😆
0
0
0
0
Puffin avatar
a Dual az amikor párban van (lehet 2 vagy 4 darab. De a méretnek, az órajelnek késleltetésnek meg kell egyeznie) A te esetedben ez van!
A Single amikor csak 1 modul van(vagy több. de nem azonosak a fent említett dolgok)
, a Quad pedig amikor legalább 4db. (ezt csak a felsőkategóriás High-End procik támogatják)
0
0
0
0
no avatar
Sziasztok.

Valaki aki nagyon benne van,Segítsen lécci.
Mitt jelent a

SINGLE
DUAL
QUAD

és a ezzek hány memóval műkszenek?

Mert,néztem a proci oldalon ott azt írja ,hogy támogatot memória csatornák 2.
Akkor a single channel az (2 db memória????)
dual meg 4 memó???

Mert ha így nekem (2x8 GB) van.

akkor ez single channel? nem?
0
0
0
0
BenjaminHun avatar
Kvindor: Ez nem volt komoly kérdés ügye? Egyébként Nem lehet ki szedni!
0
0
0
0
KERKO avatar