Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Free82 avatar
sziasztok!

kérlek segítsetek.

nem bírom a windowst feltelepíteni a 97 maximus heroes-ra usb-ről (az usb win.. jó,volt már telepítve) mert boot után elveszti a billentyűt és az egeret is.nem tudok a tovább -ra nyomni .

előre is köszönöm!
0
0
0
0
SuperPuma avatar
Jópofa az UEFI, de én Phoenix Bios-hoz vagyok szokva.
0
0
0
0
adamovszki avatar
Ugy csinaltam 😀 Most mar faja ! Gondolom eddig h 7x es volt a szorzo akkor kisebb teljesitmenyen dolgozott
0
0
0
0
Puffin avatar
mondtam hogy a CPU Frequency-t vedd vissza 200-ra
ne azt húzd hanem a 17.5-öt tedd fel inkább 20-ra
0
0
0
0
adamovszki avatar
Beállítottam biosba (Y) Nagyon jó most már 😃 Szorzó is faja 😀 piero86 köszönöm a képet és köszönöm mindenkinek a helpet 😃 Most már sokkal jobb minden 😃
0
0
0
0
adamovszki avatar
http://kepfeltoltes.hu/150131/adsasa_www.kepfeltoltes.hu_.png

Most így néz ki a cucc, elég stabilnak tűnik 😃
0
0
0
0
adamovszki avatar
Ohm, de ott százalékot mutat, hogyha az oc-t választom 😲 😃 Ott a biosba nincs olyan hogy szorzó csak %-ék 😃 http://kepfeltoltes.hu/150131/adsasa_www.kepfeltoltes.hu_.png
0
0
0
0
adamovszki avatar
Rendben, de ugye húzhatom a Extreme tuner utilityvel ?! 😀
0
0
0
0
Puffin avatar
annál a procinál az alap 200MHz. Akkor valami el van állítva a biosban. Volt olyan procim 4GHz-en ment, csak a szorzó volt feljebb húzva
0
0
0
0
adamovszki avatar
215-ön volt alapból és a szorzó volt 7-szeres 😃DD
0
0
0
0
Puffin avatar
adamovszki: azt a 215-öt vedd vissza alap 200-ra, a szorzót húzd fel
0
0
0
0
adamovszki avatar