Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Bronson avatar
helytelen működés, fájlvesztés satöbbi...
0
0
0
0
BUZZLGHTYR avatar
és ha nem telepítem újra a gépet, akkor milyen probléma léphet fel?
0
0
0
0
BUZZLGHTYR avatar
márpedig nem talált semmit (avast), telepítsem újra a gépet? 😕
0
0
0
0
no avatar
Akkor telepítheted újra az egészet.
0
0
0
0
BUZZLGHTYR avatar
hát de mivan ha nem szedi le? 😃
0
0
0
0
Bronson avatar
ezek után még kérdés...?
0
0
0
0
BUZZLGHTYR avatar
nincs vírus irtom, tegyek fel valamit?
0
0
0
0
BUZZLGHTYR avatar
ez most mi akarna lenni, kimegyek csinálok 1 kávét és erre érek vissza! 😲
valaki találkozott már ilyennel? be vagyok szarva 😃
https://kepfeltoltes.hu/150216/wtf_www.kepfeltoltes.hu_.png
0
0
0
0
PatrikVagyok avatar
Sziasztok megéri most videokártyát venni vagy inkább várjam meg a DX12-es modelleket? 😀
0
0
0
0
CsehMedve avatar
Kornel77

Az első 5 sikertelen kódbevitel után a telefon minden újabb hibás kód után letilt és mindig egyre-egyre hosszabb időre. Ilyenkor egy teendő van: vársz amíg letelik az idő, VAGY:
találtunk erre egy kis kaput. Ha az iphone-t rádugod gépre és hagyod az itunes-nak hogy szinkronizáljon, akkor utána újra próbálkozhatsz a kód beírásával, mintha egyszer sem rontottad volna el!

Remélem ez segít! Nálunk bevált! 😉
0
0
0
0
Kornel77 avatar
Sziasztok. Életembe nem volt iphone készülékem,most elhatároztam magam h na majd most áttérek én is a fránya androidról egy iphone 6os készülékre. Ez eddig minden oké,jó mobil,de a tesóm lánya,addig próbálgatta a kódot,ugye amivel le van zárva a mobil,h totál blokkolta magát,és nem birok csinálni rajta semmit. Valaki tudna segíteni h h tudnám újra előhozni azt h kérje a kódot,vagy mit lehet ilyenkor kezdeni evvel a mobillal?
0
0
0
0
DJ Anonymus NH4SCN avatar
Oogre: