Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
visor261 avatar
dehogy tropa... hibás szektorokkal van csak tele... és am nem tudom hogy megérné e cserélni... meg amíg műxik nem fogom kivenni belőle... kivéve ha a hdd el tudja rontani az egész rendszert... amire mint mondtad kevés az esély... 😀
0
0
0
0
Bronson avatar
visor261 : egy táp az más tészta, a hdd nem fog felrobbanni, nyugi... ezek csak átmeneti megoldások lennének mait te akarsz, cserélni nem szeretnéd? valószínűleg teljesen tropa...
0
0
0
0
DJ Anonymus NH4SCN avatar
Aki segített nekem:

Nagyon szépen köszönök mindent!😀
Bár én csak a chipset-re voltam kíváncsi,mert nem vagyok annyira jártas az amd-nél.(az intelnél van z87-97 stb...)nem tudtam,hogy amd-nél milyen van.
De minden más infót is nagyon szépen köszönök!

Még egy kérdés: (lehet,hogy már feltettem nem emlékszem)

Van a BIOS-ban egy ilyen:

Graphic device
- Switchable Graphics
- UMA Graphics(ez van beállítva)

Melyik mit jelent?Keresgettem neten,de nem találtam semmi magyart,sajnos angolul pedig nem tudok annyira.Melyiket érdemes beállítani?Állítgattam rajtuk a switchable-nél mintha egy kicsit jobb lett volna az fps-esem.
0
0
0
0
visor261 avatar
nem akciófilmet nézek csak láttam hogy fekszik ki 1 táp a gépemben... füst meg pukkanás... meg a kondenzátorból is kifolyt valami... és hát ez egy asztaliban volt... ki tudja hogy 1 laptopban mi történne... meg volt már hogy hdd miatt ledobta az egész rendszert és ki kellett kapnom...
am a hd sentinel azt mondta hogy mentsek le mindent mert cserélni kéne... 😆
+ az ubuntu disk ultity is azzal piszkál hogy: disk failure is imminent... nem lehet valahogy kilőni hogy ne dobja fel percenként? 😃
0
0
0
0
Bronson avatar
sok akciófilmet nézel, nem kéne hogy felrobbanjon a hdd... 😊 hard disk sentinellel nézd meg hogy álla a dolog...
0
0
0
0
visor261 avatar